Jaké jsou nejdůležitější poznatky z konference plné lásky Marketing with love 2019

Marketing With Love 2019 header

Royal Theatre a Club Chic v Praze hostily 14. a 15. února marketingovou konferenci plnou lásky Marketing with love. Sepsali jsme pro vás nejdůležitější poznatky a komentáře, které by měli všichni marketéři nosit ve svých srdcích. Láska a marketing jsou totiž všude kolem nás. Peace.

Vtipného moderátora konference ztělesnil stand-up komik a dvojnásobný mistr České republiky ve slam poetry Jirka Charvát. Pobavil.

Jan Řehák

  • Měl hodně datově a analyticky zaměřenou přednášku, která vycházela z výzkumů z Velké Británie a Austrálie.
  • V roce 2022 budou v UK investice do FB vyšší než do všech televizí.
  • Účinky video reklamy výrazně narůstají až po 5. sekundě videa.
  • Význam visibility reklamy má až 60% vliv na úspěch kampaně. Naproti tomu emoční vtažení fanouška má jen vliv třetinový.
  • Uživatel se za deset minut svého spotřebitelského života setká v TV s 5 reklamami , 3 v rádiu a 22 na Facebooku. 
  • Mobilní obrazovka je nejsilnější médium.
  • Pozitivní ROI je to známka toho, že reklama funguje. Prokliky, lajky jsou fajn, ale ROI je klíčová. 

Hynek Zbořil - Marketing With Love 2019 2

Hynek Zbořil

  • Nejzajímavější přednáška s nejzajímavějším tričkem celé konference.
  • Podporovat Brand, nebo Performance? Podle Hynka je nejefektivnější growth hacking. Klasický „digital marketing“ už nestačí.  „Vymyslet kolo, když už soused jezdí ve Ferarri je blbost.“
  • Sny prodávají.
  • Why = brand, How = marketing, What = technologie.
  • Brand není vize a mise, brand není reklama, brand není technologie.
  • 88 % procent marketérů žije v Praze, ale 88% zákazníků v Praze nežije. Pozor na sociální  bubliny!
  • Zákaznická cesta je dnes strašně komplikovaná (multichannels).
  • Když je zřejmé, že cíle nelze splnit, neupravujte cíle ale kroky, které vás k nim dovedou.
  • Technologie jsou prostředek k dnešnímu růstu.

Hynek Zbořil - Marketing With Love 2019

 

Matěj Matolín 

  • Získat zaměstnance, je jako získat zákazníka.
  • Hodně mluvil o tom, jak komplexně a rafinovaně v STRV pracují s hiringem. S adepty se dlouhodobě setkávají a naťukávají, dělají pro ně různé eventy, zvou je na party. „Dlouhodobost“ nese v recruitmentu úspěchy. 
  • V rámci HR vznikl pro potenciální adepty na práci v SRTV LOAYLTY program

Václav Pavlečka

  • Srovnával korporace se startupy, rozdíly mezi nimi a zdůraznil nutnost vzájemné kooperace.
  • Korporace prý chtějí být cool, najímat talenty, inovovat, chtějí přetrvat.
  • Startupy jsou cool, chtějí zákazníky, chtějí investice, chtějí exity, chtějí převrat.
  • Definice startupu: „Startupu je firma, která roste na dluh“.

Jakub Horák

  • Položil do publika otázku: „Ovlivňuje náš život náhoda, nebo my sami?“

Michal Pastier 

  • předvedl zajímavou přednášku plnou poznatků, ukázek a případových studií
  • Zaraguze fungují u jejich kampaní tzv. Aha momenty.
    • Frustrace zákazníků – případovka Dominos PIZZA.
    • Nekorporátnost korporace – ukázka komunikaci pro Škodovku.
    • Místo produktů doporučuje Michal prodávat téma – ukázka kampaně New York Times a využitého tématu PRAVDA.

Díky Ondrovi Lidmilovi z @themediacrew.cz za pomoc při přípravě článku.

Diskuze k článku