Internet Effectiveness Awards: Jak je na tom přínos vašich digitálních projektů a kampaní

Nedávno začalo nominační období 14. ročníku soutěže Internet Effectiveness Awards. Jak samotní zadavatelé, tak zejména agentury se budou moci porovnat podle strategického kritéria přínosnosti jejich aplikace nebo kampaně pro daný business.

Soutěžit mohou všechny digitální projekty, které byly realizované nebo výrazně aktualizované v období od roku 2017 až do března 2019. Podstatné je prokázat efektivitu prostřednictvím výpočtu ROI nebo náhradního kvantifikovaného ukazatele přínosnosti. Přihlášky je možné podávat online na webu soutěže a to do 30. 4. 2019.

Nominace se podávají do kategorií řešení, které jsou rozděleny na online aplikace, online kampaně a inovace typu VR, AI nebo automatizace digitálních procesů. Zároveň se nominace zařazuje do oborové kategorie podnikání klienta. Novinkou soutěže je, že podaná přihláška tak může vyhrát 2x, jednou ve své kategorii řešení a jednou v oboru podnikání. Celkem je možné nominovat projekty do 22 kategorií, takže prostor pro objektivní hodnocení všech druhů online projektů je široký.

Ocenění získají první 3 místa v každé kategorii. Hodnocení nominací provede porota soutěže, která se bude skládat celkem z cca 25 odborníků na online podnikání, manažerů firem a agentur, novinářů a zástupců akademické sféry. Nejlepší projekty budou představeny na konferenci IEA Business Inspiration, která proběhne 27.6. stejně jako následný Galavečer s udílením cen.

Hlavním partnerem soutěže je společnost Microsoft, která ji poskytuje svoje konferenční zázemí. Vítězný agenturní a klientský tým, který vyhraje hlavní cenu Grand Prix IEA bude moci, díky podpoře společnosti yachting°com, oslavit své vítězství týdenní plavbou na jachtě u Chorvatského pobřeží. Odbornou záštitu nad pořádáním soutěže má Asociace.BIZ.

Křišťálovou hlavní cenu z předchozích ročníků vyhrála kampaň agentury Wunderman pro CK FISHER, nazvaná Oživlé vzpomínky prodávají a založená na implementaci AI pro rozpoznání fotografií a následné segmentované e-mailingové kampani, mobilní aplikace Cool Ticket pro bezhotovostní nákupy na hudebních festivalech nebo online aplikace LEGO WishList, která podporovala online cestou vánoční prodeje nejznámější dětské stavebnice jak online tak v in-store prostředí.

Mezi úspěšné agentury loňského ročníku, které zvítězili v jednotlivých kategoriích patří v online webových aplikací FG Forrest, z mobilních aplikací eMan a eSky.pl, s aplikací Chatbota zaujala Feedyou a z digitálních kampaní pak Adexpress, Better Marketing,  Fragile, Ogilvy Social, PRIA a Wunderman.

Diskuze k článku