Digisemestrem Jindry Fáborského prošlo již 1000 lidí, oznámil expanzi na Slovensko

Od roku 2015 prošlo semestrálním studiem digitálního marketingu Digisemestr již celkem 1000 studentů. Jeho absolventi našli uplatnění ve firmách jako Google, Alza nebo Seznam.cz. Digisemestr nyní nabízí možnost zdokonalit se v digitálním marketingu také 120 studentům na Slovensku. Ti získají v Košicích během 12 sobot zkušenosti od 40 uznávaných expertů z Česka a Slovenska, mimojiné od Michala Pastiera nebo Jana Kvasničky.

“Úroveň marketingového vzdělání, hlavně v digitálu, je nejen v Česku tristní. Už 4 roky proto pro studenty připravujeme kurz digitálního marketingu, kde nevyučujeme jenom krátkodobou maximalizaci jednotlivých kanálů ale především to, jak o marketingu správně přemýšlet. Strategicky, dlouhodobě a v návaznosti na business strategii,” říká zakladatel Digisemestru Jindra Fáborský.

“Digisemestrem prošlo přes 1000 studentů, proto jsme se rozhodli rozšířit program za hranice. V Košicích otevřeme kurz pro 120 studentů,” dodal Fáborský. Ten Digisemestr založil už v roce 2015 společně s týmem pořádajícím Marketing Festival, jednu z nejprestižnějších oborových akcí v Evropě. Absolventi Digisemestru, kteří jsou vybíráni formou motivačního dopisu, získávají praktické dovednosti v oblasti digitálního marketingu.

Ty jim pomohly k získání zaměstnání v dublinské pobočce Googlu, Alze, Seznam.cz či CDN77 nebo při vlastním podnikání jako Michalu Kočímu, který založil Future Foods či Juraji Zamborskému ze slovenského startupu Kontentino.

Nyní se nabídka studia rozšiřuje kromě Česka také na Slovensko, kde Digisemestr přijme celkem 120 studentů, kteří během 12 sobot získají zkušenosti od 40 uznávaných expertů na digitální marketing z Česka i Slovenska.

O své dovednosti se podělí například kreativní ředitel agentury Zaraguza a legenda slovenské reklamy Michal Pastier, Ondřej Sláma z agentury Adexpres, specialista na zvyšování výkonnosti webů Jan Kvasnička či CEO e-shopu GymBeam Dalibor Cicman. Právě slovenský GymBeam, nejrychleji rostoucí slovenský e-shop, bude na Slovensku partnerem a spolupořadatelem Digisemestru.

Kromě přednášek má navíc každý student přístup k e-learningu. Získá tak další desítky výukových materiálů, mimojiné videozáznamů všech přednášek z minulých ročníků Marketing Festivalu. “Studenti navíc dostanou přístup k marketingovým nástrojům v hodnotě vyšších stovek EUR, které mohou po celou dobu studia zdarma používat i pro komerční účely. Naším cílem je, aby si nabyté zkušenosti rovnou vyzkoušeli,” vysvětluje Fáborský.

Studenti si tak vyzkouší automatickou podporu facebookových postů v Boosterberg, SEO analýzu ve Spotibo, marketingový datový nástroj Marketing Miner nebo audit odkazového profilu webu v Ahrefs. Výuka 120 studentů bude probíhat v Košicích od 28. září do 14. prosince. Zájemci se mohou přihlašovat do 7. září.

Diskuze k článku