Úspěšní čeští vývojáři se na čtvrtém Livesport Talku podělí o své zkušenosti

Snad každý sportovní fanoušek zná Livesport. Pražská technologická firma je totiž světovou jedničkou v poskytování bleskového sportovního zpravodajství, který na webech po celém světě sleduje přes 75 milionů fanoušků měsíčně. Navíc 38 milionů z nich si už stáhlo také mobilní aplikace Livesport.

Vzhledem k tomu, že je Livesport z České republiky, máme jedinečnou možnost se o úspěšném projektu dozvědět víc, a to prostřednictvím v pořadí již čtvrtého Livesport Talku. Vývojáři firmy se o tom, čeho a jak dosáhli, nebojí mluvit a chtějí předávat dál své zkušenosti.

Série talků je pro Livesport příležitostí seznámit vývojářskou komunitu s tím, co dělá. Zatímco předchozí akce byly úzce zaměřené například na mobilní aplikace, ta příští nabídne tři obsahově hodně rozdílné přednášky.

O čem se bude ve čtvrtek 23. listopadu od 17:30 ve smíchovském Impact Hubu mluvit?

  • Například o kurzech na sportovní zápasy – nebo spíš o tom, jaké problémy s sebou přináší, když je sbíráte od desítek sázkových kanceláří, které ve svých exportech často chybují. Šéf API týmu Karol Danko navíc prozradí, jak Livesport dokáže dostat data od zdroje až k desítkám milionů uživatelů za několik sekund.
  • O organizaci projektů z pohledu product ownera bude mluvit Jan Tomeš. Řeč bude mimo jiné o využívání metody Scrum a o tom, jak se za jedenáct let společnost posunula od mikromanagementu k agilnímu vývoji.
  • O své zkušenosti se podělí i šéf vývoje a programátorů Livesportu Petr Burian, který ve své přednášce „HTTPS pro 1 milion spojení za sekundu“ prozradí detaily o přechodu firemních projektů na šifrovaný protokol.

Kromě přednášek bude i dostatek času na diskuzi o všem, co vás zajímá. Předchozí Livesport Talky navštívilo vždy několik desítek vývojářů. Akce je bezplatná, jen je dobré se včas zaregistrovat přímo na webu Livesport Talku.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

comScore: Facebook v USA dominuje sociálním sítím, vyhledávání na desktopu klesá

Podle nové studie comScore, která zkoumala situaci digitálních médií ve Spojených státech a Velké Británii, se poprvé v historii v Americe snižoval počet vyhledávání na desktopech. Zároveň jediný z klasických vyhledávačů na desktopu, který posiloval, byl Bing. V obou zemích ale vede ve vyhledávání Google, v sociálních sítích Facebook a vše se pomalu ale jistě přesunuje na mobilní zařízení.
Přečtěte si více

40 procent kliků na mobilní reklamu je omyl nebo podvod

Vyplatí se inzerentům mobilní display reklama? Záleží, jak dobře si umějí spočítat přínosy a vyhodnotit výsledky. Podle dat marketingové platformy Trademob z července tohoto roku jsou čtyři z každých deseti prokliků buď omylem, nebo přímo zfalšované, a zadavatel tak za reklamu platí zbytečně.