Úspěšní čeští vývojáři se na čtvrtém Livesport Talku podělí o své zkušenosti

Snad každý sportovní fanoušek zná Livesport. Pražská technologická firma je totiž světovou jedničkou v poskytování bleskového sportovního zpravodajství, který na webech po celém světě sleduje přes 75 milionů fanoušků měsíčně. Navíc 38 milionů z nich si už stáhlo také mobilní aplikace Livesport.

Vzhledem k tomu, že je Livesport z České republiky, máme jedinečnou možnost se o úspěšném projektu dozvědět víc, a to prostřednictvím v pořadí již čtvrtého Livesport Talku. Vývojáři firmy se o tom, čeho a jak dosáhli, nebojí mluvit a chtějí předávat dál své zkušenosti.

Série talků je pro Livesport příležitostí seznámit vývojářskou komunitu s tím, co dělá. Zatímco předchozí akce byly úzce zaměřené například na mobilní aplikace, ta příští nabídne tři obsahově hodně rozdílné přednášky.

O čem se bude ve čtvrtek 23. listopadu od 17:30 ve smíchovském Impact Hubu mluvit?

  • Například o kurzech na sportovní zápasy – nebo spíš o tom, jaké problémy s sebou přináší, když je sbíráte od desítek sázkových kanceláří, které ve svých exportech často chybují. Šéf API týmu Karol Danko navíc prozradí, jak Livesport dokáže dostat data od zdroje až k desítkám milionů uživatelů za několik sekund.
  • O organizaci projektů z pohledu product ownera bude mluvit Jan Tomeš. Řeč bude mimo jiné o využívání metody Scrum a o tom, jak se za jedenáct let společnost posunula od mikromanagementu k agilnímu vývoji.
  • O své zkušenosti se podělí i šéf vývoje a programátorů Livesportu Petr Burian, který ve své přednášce „HTTPS pro 1 milion spojení za sekundu“ prozradí detaily o přechodu firemních projektů na šifrovaný protokol.

Kromě přednášek bude i dostatek času na diskuzi o všem, co vás zajímá. Předchozí Livesport Talky navštívilo vždy několik desítek vývojářů. Akce je bezplatná, jen je dobré se včas zaregistrovat přímo na webu Livesport Talku.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Brand builder: FB kampaně se dnes nabízí stejně, jako prodejci nosí po domech deky

Každý chce mít značku, která má kouzlo a sílu jako Apple, Red Bull nebo třeba Louis Vuitton. Značka se ovšem nebuduje jako celek, jak říká brand builder Karel Novotný, je o dobrém produktovém marketingu, uvážených krocích a hlavně správně nastavených postupech ve firmě. Karla můžete potkat na dnes začínajícím WebExpu, kde má na starost sekci branding.