Jak dlouho trvá online nákup napříč Evropou? Podívejte se na infografiku.

Francouz si to vychutnává čtyři hodiny, kdežto Slovák je s tím hotov za 20 minut. Co je to? Nákup oblečení přes internet. Tedy alespoň podle studie společnosti ShopAlike, která zkoumala nákupní chování uživatelů v celkem 12 evropských zemích.

Analyzovalo se dohromady 160 základních produktových kategorií od nábytku až po hračky. Průzkum probíhal v České republice, Německu, Dánsku, Španělsku, Finsku, Itálii, Francii, Nizozemsku, Norsku, Polsku, Švédsku a na Slovensku. Ze studie vyplynulo, že čas potřebný na nákup zboží přes internet se napříč Evropou výrazně liší.

Například, celoevropský průměr při online nákupu bot je 68 minut. V Norsku však od prvního kliknutí po dokončení transakce uplyne pouze 10 minut. Francouzi si v tomto směru dávají na čas – vybrat a zaplatit nové boty jim trvá zhruba čtyři hodiny.

A jak jsou na tom Češi?

Češi nakupují na internetu poměrně rychle – na výběr jednoho výrobku jim obvykle stačí půl hodiny. Běžné tričko vyberou za 25 minut, džíny za 36 minut a třeba šaty za 58 minut. Tuto vlastnost českého národa potvrzuje i PR manažerka ShopAlike.cz Barbora Hrebíčková: “Češi se s tím obecně moc nepářou, ve srovnání se zbytkem sledovaných zemí patří v online nakupování k těm nejrychlejším. Dokonce drží prvenství v nejrychlejším nákupu kotníkových bot, které vyberou za pouhých 10 minut.”

Kabelku však české ženy neberou na lehkou váhu, vybrat tu správnou jim zabere až 15 hodin.

Další zajímavosti o délce online nákupů napříč Evropou naleznete v infografice.

ShopAlike CZ - infografika

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Twitter obnovil dohodu s Googlem, tweety u něj dostanou přednost

Společnost Twitter odsouhlasila spolupráci s Googlem. Ten získá přímý přístup k streamu tweetů. Díky tomu se takřka v reálném čase budou moci zobrazovat přímo ve výsledcích vyhledávání. Podle některých zdrojů budou mít zvýhodnění či zvýraznění oproti ostatním stránkám. Ke změnám dojde ještě v první polovině letošního roku.
Přečtěte si více

Letošní běh StartupYardu má nové investory: O své peníze se podělí Tomáš Čupr a Josef Matějka

StartupYard pro letošek nalákal významné investory: zakladatele Slevomatu nebo DámeJídlo Tomáše Čupra a jeho investiční společnost Bizthusiasm a Josefa Matějku, který stojí za internetovým obchodem CZC.cz. Účastnili se už hodnocení a výběru týmů do letošního programu: z více než 200 přihlášených zůstalo jen sedm účastníků.
Přečtěte si více

Hangouts míří do Gmailu, nahradí stávající videochat

Nejen majitelé Google+ účtů, ale i běžní uživatelé služby Gmail dostanou nejdéle během několika týdnů k dispozici funkci pro videohovory Hangouts. Aby ale Google uživatele k využívání své sociální sítě náležitě motivoval, pokročilé funkce budou nadále k dispozici jen těm, kdo si kromě e-mailu založí i profil na Google+.