AgentBalance vyhlášeno jako nejinovativnější řešení pro kontaktní centra

České softwarové řešení AgentBalance bylo v britské soutěži pořádané při veletrhu CC Expo 15 vyhodnoceno jako nejzajímavější inovace v oblasti kontaktních center pro rok 2015. Soutěže se zúčastnily společnosti z celého světa.

AgentBalance bylo vybráno jako jeden ze čtyř finalistů a v následném hlasování celosvětové odborné veřejnosti bylo zvoleno vítězem. Řešení AgentBalance bude prezentováno na konferenci ICMI CC Expo 15 v Londýně ve dnech 30. září a 1. října.

„Těšíme se, až předvedeme jak AgentBalance využívá unikátní diagnostickou metodu CWAT pro získávání psychometrických údajů o operátorech kontaktních center. Díky nim mohou kontaktní centra optimalizovat náklady a zvyšovat produktivitu práce,“ říká Přemek Piska, Chief Commercial Officer AgentBalance.

AgentBalance je inovativní softwarové řešení pro kontaktní centra, které umožňuje efektivně předvídat a snižovat fluktuaci agentů, identifikovat rušivé prvky v rámci týmů a tím zvyšovat prodej, kvalitu a spokojenost zákazníků i zaměstnanců.

agent balance

Kontaktní centra představují obrovské odvětví, ve kterém celosvětově pracuje přes 18 milionů operátorů ve stovkách tisíc firem.

„S AgentBalance máme ambici transformovat celé odvětví kontaktních center. Manažeři mohou lépe pochopit své podřízené, efektivně plánovat směny a zvyšovat dlouhodobou efektivitu svých týmů. Kromě toho jsme schopni rozkrýt důvody fluktuace pracovníků a tuto fluktuaci pomoci aktivně snižovat“, dodává Václav Martin, CEO AgentBalance.

Více informací na www.agentbalance.com

Diskuze k článku