Zařiďte mi to, zaplatím. MyTimi se trefil, služba roste měsíčně až o čtvrtinu

Když se vám něco opravdu nechce, existuje jistě někdo, kdo to za vás udělá. Tedy pokud mu samozřejmě dostatečně zaplatíte. Jenže kde takového člověka pořád shánět? Že takto uvažuje dostatečně velká část Čechů – a dá se na tom stavět byznysplán – už si ověřila služba myTimi. Měsíčně roste o 15 – 25 procent a jeho obrat už dosáhl 670 tisíc korun. A příklady služeb, které zajistil? Taky zajímavé.

Jde třeba kompletně si nechat naplánovat itinerář dovolené. Nebo zajistit všechny možné výhody, které by si mohli užít novomanželé, jako třeba přesunutí do lepší kategorie pokoje v hotelu i překvapení v letadle. Či dokonce urychlení lékařského zákroku o víc než měsíc. „Hodně jsme telefonovali,“ zní ze služby myTimy.

Timi funguje od loňského července, kdy začal úkoly testovat na okruhu známých. Oficiálně ve velkém je v provozu od ledna a jeho krédem je řešit za zákazníky situace či problémy, které se jim zkrátka dělat nechtějí. Stojí za ním tři lidé – Jan Skovajsa, investor a porftolio manažer v Meridon Funds Matěj Turek a investor a ředitel Algotech František Zeman. Hlavní osobou je zakladatel Jan Skovajsa. K realizaci Timiho se uchýlil, když ho naštvala dlouhá fronta na úřadě a nutnost vystát si ji opakovaně. Začínal od nuly. „My jsme to strašně složitě vymýšleli, a pak jsme zjistili, že podobná služba už funguje v Americe,“ vzpomíná Skovajsa.

Víc o začátcích i inspiraci si přečtěte v dubnovém článku, kde třeba zjistíte i to, kolik času  prý díky Timimu lidé ušetří.

Muži chtějí, aby problém zmizel

Od úplného začátku už je to přes rok – a teď se Timi může pochlubit víc než tisícovkou registrovaných uživatelů. Víc možnost zaplatit si za služby zajímá muže. V srpnu jich ze zadavatelů úkolů „Timimu“ bylo 65 %.

Z toho jasně plyne, že muži se méně obavají delegování, chtějí aby jejich problém ‚zmizel‘. Muži nemají mentalitu ‚nejlépe si to udělám sám‘ a dá se říct, že více experimentují a jsou otevření podobným tipům projektů,“ říká Jan Skovajsa. Obecně ovšem podle něj platí – lidé chtějí prostě ušetřit čas.

Timi na podzim plánuje kasmpaň s influencery a soustředí se především na propagaci virtuálního asistenta. Protože značná část požadavků směřovala na cestování, z hlavní nabídky se v květnu vyčlenila služba myTripi, po které lidé požadují především itineráře. A co zajímavého se zatím Timimu povedlo? Třeba i jeden fuckup. „Odvezli jsme klientovi do opravny telefon a při převozu zpět kurýr nechápal, proč se mu nemůže dovolat. Na přístroj, který měl v ruce,“ dodává Skovajsa.

Asistenti ale třeba i hledali informace, jak postupovat při přejmenování základní školy, nebo kde uschovat miliony kubíků zeminy. Podívejte se na naší infografiku.

Diskuze k článku