Začíná pátý ročník soutěže o nejlepší český e-shop

Počínaje prvním srpnovým dnem bylo zahájeno hlasování v pátém ročníku prestižní ankety Shoproku. Internetoví uživatelé rozhodnou o tom, které internetové obchody mají na základě jejich osobních zkušeností nejlepší přístup k nakupujícím. Mohou se do ní zdarma zapojit všechny české e-shopy.

Stejně jako v minulých ročnících soutěže budou i letos vyhlášeny nejlepší internetové obchody ve svém oboru, a to ve dvou hlavních kategoriích: Cena kvality a Cena popularity. “Již tradičně jsou do výsledků v Ceně kvality započítány hlasy zákazníků internetových obchodů, kteří v období od 1. září 2011 do 1. srpna 2012 nakoupili na internetu a po nákupu vyplnili dotazník spokojenosti,” říká Kamil Demuth z Heureka.cz a dodává: “Jedná se o cenu, kterou udělují skuteční nakupující. Sbíráme jejich hodnocení celý rok a podle toho hodnotíme kvalitu a spolehlivost e-shopů.”

V Ceně popularity pak mohou během celého srpna hlasovat všichni uživatelé, kteří na stránkách soutěže vyberou tři libovolné e-shopy. V kategorii Cena kvality hlasovalo v minulém ročníku 1 037 148 internetových uživatelů, hlasování pro Cenu popularity se zúčastnilo přibližně 71 000 uživatelů.

U příležitosti vyhlášení výsledků soutěže chystá Heureka také první ShopRoku Meeting, který se bude konat 13. září 2012 v podzemí Veletržního paláce. Akce složená z množství oborových seminářů je určena provozovatelům, majitelům a manažerům e-shopů. Úvodních prezentací se zhostí Jakub Havrlant, CEO skupiny Allegro, a Aleš Michl, přední ekonom a hlavní Investment Strategy Manager v Raiffeisenbank. Po nabitém pracovním dni budou slavnostně vyhlášeny výsledky soutěže ShopRoku a bude zahájena nová e-shopová sezóna.

Další změnou, kterou letošní ročník ankety chystá, je rozdělení některých kategorií. Nově tak mohou uživatelé hlasovat v samostatných kategoriích jako např. Parfémy, Pneumatiky nebo Knihy. V loňských ročnících se na předních příčkách umístily mimo jiné Alza.cz, Mall.cz, eProton.cz, Sportisimo, Parfemy-Elnino.cz, Pneumatiky.cz nebo Kosmas.cz. Účast v anketě je pro e-shopy zdarma.

Mediálními partnery soutěže jsou Deník.cz, Aktuálně.cz, Médiář.cz, Tyinternety.cz a Marketing&Media. Partnery na webu jsou DarkSide, Acomware, Aukro.cz, NetDirect, AdMarket, PayU a Allegro Group. Nejlepší e-shopy v České republice budou vyhlášeny 13. září 2012, pořadatelem soutěže je internetový srovnávač cen Heureka.cz.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

E-shop konzultant Jan Kalianko: Konkurovat nejnižšími cenami na e-shopech je to nejhorší

E-shopům pomáhá řešit problémy a radí jim, jak vydělávat víc peněz. Na toto téma napsal i E-shop knihu, kterou pravidelně aktualizuje. Své zkušenosti využívá i při vedení vlastního obchodu světbot.cz. Jan Kalianko v rozhovoru pro TyInternety.cz mluví o tom, jaké chyby e-shopy dělají, ale také o plánované konferenci OnCon, zaměřující se na digitální marketing a online byznys, kterou spoluorganizuje. Tedy, pokud na ni vybere dost díky crowdfundingu.