Yahoo rozprodává svoje staré domény. Některé i za 1,5 milionu

Marissa Mayer se rozhodla zbavit “starého železa” a do dražby poslala celou stovku adres včetně sandwich.com a av.com.

“Přemýšleli jsme, co s nimi. Nakonec jsme si ale řekli, že bude nejlepší je pustit zpátky do divočiny internetu,” tvrdí portál na svém blogu. Aukce probíhá na serveru Sedo.com až do jednadvacátého listopadu.

Cenové rozpětí je obrovské. V podstatě od tisíce dolarů za ty levnější domény až po třeba 1,5 milionu za adresu av.com.

Jde o další krok proměny klasického portálu z počátků internetu na službu moderního střihu, který rozjela Marissa Mayer hned po svém nástupu o loňských prázdninách.

Od té doby utratila za různé služby a startupy miliardu a půl, rozdala zaměstnancům iPhony, zakázala home office, změnila logo a proměnila Yahoo v podstatě znovu ve startup, ve kterém chce pracovat kde kdo.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

TOP virály týdne: Udělejte si radost!

Zima snad konečně postupně odchází a to si zaslouží oslavu. Třeba tím, že vyrazíte na Havaj skákat z útesů, koupíte si nové auto (vřele doporučujeme Renault s výbavou VA-VA-VOOM), nelegálně se proletíte mezi mrakodrapy Rio de Janeira, pozvete přítelkyni na večeři (jen pozor na kozla u vedlejšího stolu) nebo si třeba předobjednáte Battlefield 4. Jenom prosím nikdy, nikdy, nikdy nebijte holky.
Přečtěte si více

Jak mění tržby počasí, svátky či hokej? Externí vlivy v e-commerce

U každého podnikání existují externí vlivy, které přímo ovlivňují váš projekt nebo firmu, aniž byste s tím mohli cokoli udělat. Prodejce zmrzliny a koupaliště toužebně čekají na letní počasí a vlekař na horách se modlí za příval sněhu a pořádnou zimu. E-commerce projekty se odehrávají plně na internetu, přesto i zde jsou vlivy, které se nezanedbatelně projeví na výkonu projektu.