Co lze čekat od Google a Seznamu pro rok 2022? Jak vypadá ideální vstupní a konverzní stránka? Jak zlepšit uživatelský zážitek u služeb a premiovějšího zboží? Jak na zahraniční expanzi? Kudy vede cesta k větší personifikaci? Tyto otázky zodpoví řečníci jubilejního 20. ročníku konference o digitálním marketingu WebTop100.
Sejdeme se na ní 16. listopadu v prostorách České národní banky spolu s odborníky na digitální marketing. Ti nás provedou novinkami ve svých oborech a poskytnou svou vizi toho, kam by dané oblasti mohly a měly směřovat v následujícím roce.
V průběhu konference dostanou prostor ty nejinspirativnější digitální projekty letošního roku i jejich tvůrci a budou vyhlášeny výsledky soutěže WebTop100. Do 30. června můžete využít zvýhodněnou cenu za včasnou registraci.
Na koho se už teď můžete těšit?
O stavu unie
Na začátku konferenčního dne si vezme slovo předseda poroty WebTop100 Petr Kleiner, aby se s vámi podělil o svůj pohled na to, jakou roli hrálo digitální prostředí v uplynulém roce.
Digitální transformace prodeje zboží a služeb
Covid urychlil transformaci, ale zároveň odkryl dlouho neřešené problémy online světa. Co musíme ještě odpracovat, když se stal digitální svět mainstream obchodu, komunikace i potkávání? Jak zlepšit uživatelský zážitek u služeb a premiovějšího zboží a jak být více osobní? To je téma přednášky Tomáše Jindříška z DARK SIDE.
Co lze čekat od Google a Seznamu pro rok 2022?
Na konci letošního roku bude SEO komunita jistě výrazně blíže odpovědi na otázky ohledně dalšího rozvoje vyhledávacích pravidel a algoritmů obou důležitých vyhledávačů. V rámci přednášky Pavla Ungra poodhalíme, na co se pro další rok připravit.
Ideální vstupní a konverzní stránka
Ondřej Ilinčev se optimalizací konverzí zabývá prakticky celou svoji kariéru. Prozradí, jak má být konverzní landing page dlouhá, co na ní má a nemá být, v jakém pořadí poskládat informace a jaká je typická míra. Všechno uvidíte na příkladech z praxe.
Jak na zahraniční expanzi
Jano Kešelák z Glami má výrazné zkušenosti s mezinárodním growth marketingem. Ve své přednášce se zaměří na to, na které trhy české eshopy vstupují při zahraniční expanzi, co se z jejich zkušenosti můžeme naučit a jak vybrat ideální trh pro vaši případnou expanzi.
E-commerce jako tahoun ekonomiky
Lukáš Havlásek z Shopsysu se zamyslí nad stavem českého e-commerce v porovnání se zahraničím. Podívá se na inovace v e-commere a na weby eshopů z pohledu uživatelské přívětivosti a úspěšného plnění businessových cílů.
Kam směřuje český podcastový trh?
Podcasty v tomto roce pokračují v prudkém rozvoji a stávají se standardizovaným médiem. Odborník na podcaty Dan Tržil ukáže nové audio trendy, jak se vyvíjí český podcastový trh a využití podcastů ve firemním marketingu.
A to zdaleka není všechno. Uslyšíte případovky a analýzy i z oblastí jako výkonnostní a retenčnímarketing, brandová strategie a sociální sítě, content nebo influencerské kampaně. Ukážeme i to nejlepší ze startupové e-commerce scény.
Přidejte se s námi na konferenci WebTop100 seznámit s nejnovějšími trendy v oblasti digitálního marketingu a vítěznými projekty soutěže WebTop100. Registrovat se můžete na stránkách TUESDAY.cz, při včasné registraci do 30. června za zvýhodněnou cenu.
Hlavními partnery akce jsou Dognet a INTERNET CZ, mediálními partnery pak Tyinternety.cz a Marketing Journal a Lupa.cz. Odborně akci zajišťuje Sherpas a produkci Internet Info.