Uživatelé produktů od Microsoftu více klikají na reklamy

S informací přišla síť zaměřená na vyhledávací reklamu Chitika. Po zjištění, že lidé přicházející na stránky z Bingu klikají na reklamy o 75% častěji než příchozí přes Google, se ze zvědavosti zaměřila i na další produkty softwarového giganta.

Výsledky jsou pro marketéry více než zajímavé. Více prokliků pro tuto skupinu uživatelů totiž platí průřezově.

Mezi prohlížeči vede Explorer, druhý Firefox

Mezi prohlížeči vede také jednoznačně Internet Explorer, následuje ho Firefox, Safari, uživatelé Google Chrome jsou vůči reklamám nejvíc imunní.

web browser

Podobně jsou na tom i operační systémy. Uživatelé Windows v průměru na reklamy klikají asi dvakrát tolik, než uživatelé Linuxu a Macu.

Operační systém

Výzkum byl vyhodnocen na datech 134 milionů uživatelů a 80,000 webů.

Může za to větší virtuální šikovnost?

Otázkou zůstává, co za těmito výsledky vlastně stojí. Je jím opravdu vyšší IT zručnost uživatelů konkurenčních produktů Microsoftu? Že by využívání uživatelsky náročnějších programů zvyšovalo odolnost vůči reklamám?

via Techcrunch