TOP virály týdne: VW Darth Vader a Social Valentýn

Tento týden se podíváme především na geniální a skvělou novou reklamu na Volkswagen a na to, jak si tým stojící za klipy jako Social Media ROI, nebo Social Media Revolution představuje Valentýn v době sociálních médií.

Volkswagen – The Force

Asi největší lahůdku připravil tento týden pro fanoušky reklam Volkswagen. O nesporných kvalitách reklamy svědčí i to, že za pouhopouhé dva dny od nasazení na Youtube má klip neuvěřitelných skoro 4 miliony zhlédnutí!

A Social Media Valentine’s Day

Naši velcí oblíbenci ze Socialnomics (stojí za klipy jako Revoluce sociálních médií, nebo Social Media ROI) připravili nový kousek. O tom, proč mají muži tak moc rádi sociální média. S předstihem přejeme šťastného Valentýna i my!

Crazy Japanese McDonalds Ad

Víte, jak vypadá pravé nefalšované nadšení z Happy Mealu? Učte se od japonských dětí..

Kit Kat – Wrecking Balls

Rozbíjení YouTube už tu několikrát bylo. Někdy s lepším nápadem, někdy s horším, jindy opravdu doslovné. Jako například u Kit Katu. (rozklikněte obrázek a podívejte se přímo na Youtube). A srovnejte s kousky, které máme opravdu rádi:

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Se Street View se můžete poprvé podívat na dno oceánů

Kdo by si před pár lety pomyslel, že bude možné vydat se do hlubin oceánu skrze běžné online mapy. Zjevně s tím tak úplně nepočítal ani Google, jinak by svůj nástroj asi nepojmenoval Street View. Právě tam totiž po mnoha rozšířeních o zajímavá místa na zemském povrchu nyní přibyla také místa pod hladinou moře a podívaná je to kouzelná.