TOP virály týdne: Na plný koule

Když rozjet novou firmu, tak ať z ní všichni padnou na zadek. Když dělat vizuální podívanou, tak ať strčí Hollywood do kapsy. A když natočit šílenost, tak ať je to naprosto ujetá ultrašílenost! Jestli vás tentokrát alespoň některý virál z našeho výběru neohromí, tak už vážně nevíme…

DollarShaveClub.com – Our Blades Are F***ing Great

Michael Dublin, CEO nově založené společnosti DollarShaveClub.com, se první reklamy na svůj produkt ujal sám. A je to pecka. Dokonce taková, že to Michal Pastier označil za “Marketingovo najzaujímavejší štart novej firmy za posledných 10 rokov”. Video má už zasloužených 3,4 milionů zhlédnutí.

L’Odyssée de Cartier

Epicky výpravné snové video od Cartiera je sice staré už asi dva týdny, ale místo v našem výběru si určitě se svými 4 miliony zhlédnutí zaslouží. Doporučujeme režim celé obrazovky…

Round up your mates for a GUINNESS on St Patrick’s Day

Tipujeme, že videa, která se povezou na oblíbenosti svátku Svatého Patrika, nebudou chybět ve virálech ani příští týden. Teď se můžete podívat na první vlaštovku. A od koho by při téhle příležitosti mohla být jiného než od Guinessu.

Invisible Mercedes

Invenci a kreativitě se meze nekladou. Proč tedy pro reklamu na auto, které nevypouští žádné emise a je tudíž “neviditelné” pro životní prostředí, nevymyslet, jak opravdu auto neviditelným udělat? Nápad se evidentně líbí: 8,4 milionu zhlédnutí.

Old Navy Presents: The Best Tee Ever Infomercial

Jak to, že nikoho nikdy předtím nenapadlo, že reklamu na trička – T-shirts – by měl dělat Mr. T? Vždyť je to geniální! Agentura Crispin Porter & Bogusky k legendě A-Teamu přizvala i Annu Farris a vznikl z toho solidně ujetej teleshopping.

Vytautas Mineral Water! It’s Earth’s Juice!

Jestli je Old Navy teleshopping ujetej, pro to, co uvidíte teď, v češtině ještě nikdo nevymyslel adekvátní označení. Mazec a v podstatě asi i NSFW…

Naše Klárka

A nakonec malé české okénko. Český Google adaptoval starší globální reklamu Dear Sophie z května loňského roku (TOP virály týdne: Dojemný Google a tisíc mrtvých balónků) a těžce ji zapromoval na českém YouTube. Výsledek samozřejmě není špatný – na mě fungoval už globální koncept a s českým to není jinak. I výsledky české verze proti té globální jsou v podstatě ultraúspěšné – 358 tisíc českých zhlédnutí vs. 4,8 milionů globálně není vůbec špatné. Zaujalo mě ale něco jiného. Schválně se podívejte na komentáře a poměr lajků. Hodně zvláštní.

Total
0
Shares
Další články