TOP virály týdne: Mrtvý pes a šílená veverka

Výběr nejzajímavějších kampaní uplynulého týdne velmi názorně ilustruje různé cesty, kterými se nám jejich tvůrci snaží dostat do hlavy. Zatímco perfekcionisté z BMW na to jdou po německu prakticky a vědecky, tradičně vlezlá americká PETA sází na osvědčené citové vydírání a Rusové zase věří v sílu kreslené postavičky.

Googlovská perspektiva

Kromě nového destruktivního videa propagujícího chystané notebooky se systémem Chrome OS (také vřele doporučujeme) vyrukoval Google především s kampaní na Nexus S. Sdělení je jednoduché – s tímhle telefonem už svůj pohled neodlepíte od země. Za necelé dva týdny nasbíralo video trochu připomínající reklamu na boty skoro milion shlédnutí. Citlivější žaludky by před jeho shlédnutím měly zvážit Kinedryl.

Swagger Wagon diktuje

Toyota dává sbohem nekonečným kauzám s bezpečností a slaví ohromný úspěch s YouTube kampaní propagující její nové rodinné MPV. Celý koncept zdařile paroduje nablýskanou “hoperskou” kulturu kolem mastodontních SUV a staví ji do absurdního rodinného kontextu. Některé potrefené husy dokonce Toyotu nesmyslně obvinily z rasismu, což svědčí o její přesvědčivosti. Následující video už vidělo 7,5 milionu diváků.

BMW leze do hlavy

Neobvyklou cestou se vydala i jiná automobilka, mnichovské BMW. Speciální velkoformátové projekce doplňuje o podprahové signály, které na sítnici promítají logo značky. Když jsou diváci ke konci reklamy vyzváni, aby zavřeli oči, objeví se jim zkratka BMW přímo před očima. Sázka na prostou fascinaci zabírá, jak dokazuje následující video.

Koupí psa zabíjíte psa

Největší světová organizace na ochranu zvířat PETA se již tradičně nebojí silných výrazových prostředků. V kampani “Everyday Dogs” se nás snaží přesvědčit, že koupí nového psa zabijeme toho, kterého jsme mohli adoptovat z útulku. Ať už je váš názor jakýkoli, zpracování je rozhodně zajímavé.

Veverka v deliriu

Borec na konec přichází tentokrát z Ruska. Vládou podporovaná kampaň na boj s alkoholismem je sice v ruštině, určitě jí ale pochopíte i tak. Špinavá paranoidní veverka vyprávějící o pavoucích na zdi a mrtvé kamarádově manželce přilákala už bezmála dva miliony diváků. V Rusku umírá kvůli alkoholismu každý rok asi půl milionu lidí.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Nejen PRISM, už roky špicluje i Evropa. Ublíží tím cloudu?

A už to jede. Potom, co se tajné služby Spojených států vykoupaly v ostudě a hněvu nejen Američanů, ale i evropských diplomatů kvůli programu PRISM, se začíná ukazovat, že to špiclování není nic neobvyklého. Po provalení britského projektu Tempora teď podobný systém objevili ve Francii. Podle evropské komise už kauza ohrožuje celý multimiliardový byznys cloudových služeb.