TOP virály týdne: Dojemný Google a tisíc mrtvých balónků

Tento týden u nás suverénně vyhrál Google se svým image videem Dear Sophie. Ostatní videa mu spíš jen dělají křoví, i tak se ale můžete těšit hned na několik zajímavých experimentů převážně od již dobře známých a osvědčených kreativců.

Google Chrome: Dear Sophie

O úchvatně dojemné reklamě na Google Chrome z tohoto týdne ještě určitě uslyšíme. Obyčejný příběh ve skvělém vyprávění, skvěl zpracovaný, s dokonalou hudbou – prostě výborné. Zatím po čtyřech dnech video nasbíralo skoro 300 000 zhlédnutí, ale čekáme ještě výrazně výrazně víc.

AIDES The World of Sex

Je to neuvěřitelné, ale nezisková organizace AIDES, o které píšeme už prakticky týden co týden, pustila do světa zase další video:

Playstation: Mr.Lee, Tailer to superheroes and villains

Agentura Leo Burnett Iberia vymyslela hezkou promo kampaň pro Playstation kombinující offline a online svět.

Moleskine perspectives

Moleskine začal pracovat s mladými filmovými umělci z celého světa a tohle je jeden z prvních výsledků:

MTV 2011

MTV opět experimentuje…

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Effectix: Co nemusí dělat člověk, může dělat počítač

Jak se zrodila jedna z největších českých firem v oblasti výkonnostního marketingu, co jí pomohlo získat výhodu na konkurencí a prosadit se na trhu? A jak moc ovlivňuje český marketing existence a síla Seznamu? Nejen na to v rozhovoru odpovídá technický ředitel a spoluzakladatel firmy Effectix.com David Bauckmann.
Přečtěte si více

Heureka zve na první ročník akce ShopRoku Meeting 2012

Ve čtvrtek 13. září se koná první ročník konference ShopRoku Meeting. Protože se nejedná o klasickou konferenci, ale o sérii interaktivních seminářů, uskuteční se v netradičních prostorách Staré čistírny odpadních vod v Praze 6 - Bubenči. Bude zde probíhat série rotujících workshopů na témata z e-commerce, platebních metod, uživatelské testování a dalších.