TeleNav účinně spojil navigaci s geolokační reklamou

TeleNav byl zatím známý spíš jako tvůrce white-label GPS aplikací určených pro navigaci. Těch má na svém kontě celou řadu, pro různé operátory a samozřejmě i různé přístroje. Od toho byl už jen krůček ke spojení navigace s reklamou, které společnost nedávno oznámila. Novou reklamní platformu odlišuje od ostatních hlavně to, že reklama z ní se zobrazuje především řidičům za volantem, a že až překvapivě velká část z nich je ochotná na inzerované místo rovnou dojet. Nejlepší bude podívat se rovnou na nějaká čísla.

500 přístrojů, 40 milionů hledání

Podle dat přímo od společnosti je software k dispozici pro asi 500 různých mobilních přístrojů a jeho uživatelé každý měsíc provedou zhruba 40 milionů hledání. Pro reklamu je velkou výhodou, že 84 procent těchto hledání lidé provedou během řízení. TeleNav díky tomu umožňuje unikátní způsob měření konverzí, takzvaný „drive-to-rate“.

Ten se získává vynásobením počtu prokliků (krásných 3,8 procenta) počtem řidičů, kteří se na inzerované místo poté nechají navigovat. A protože aplikace dokáže sledovat polohu, je schopná přesně říct, zda uživatel dojel až do obchodu. Z lidí, kteří na reklamu kliknou, tak učiní 24 procent. Drive-to-rate pak vychází přes 0,9 procenta.

Software TeleNav v akci

Kromě možnosti navigace přímo na místo reklama v síti TeleNav přináší i možnost vytočit kontaktní telefonní číslo a propojit tak řidiče přímo s obchodníkem, i když to už je jen třešnička na dortu. Dovolujeme si dokonce tvrdit, že podobné navigační funkce se v mobilní reklamě stanou do budoucna pravidlem a reklama, která je obsahovat nebude, bude odsouzena k neúspěchu.

Via RRW