TagMan: usnadněte si tracking online reklamy

Na scénu vstupuje TagMan právě v poslední fázi, tedy monitoringu účinnosti. Jeho funkce je fantasticky jednoduchá: shrne všechny identifikační tagy pod jeden tag, čímž usnadní tracking veškerých reklamních jednotek. Nemusíte se však bát toho, že byste o jednotlivé tagy přišly – TagMan je nevymaže, pouze je shrne pod jeden zastřešující tag. Výsledkem je rychlejší načítání stránek a spokojenější zákazník, kterému se obsah zobrazuje rychleji.

Jeden tag vládne všem…

Efekt použití jediného tagu pro tracking znamená pro marketéry řadu výhod, především ale ušetří čas i peníze. Pod sjednoceným trackingem tak mohou sledovat efekt reklamy ve vyhledávačích, displej reklamy, affiliate prodeje, direct mail kampaní atd.

Již v dubnu se TagMan zavázaly používat dva velcí klienty: automobilka Subaru a anglické letiště Gatwick. Jon Baron, ředitel Subaru, k tomu řekl: „Díky tomu, že všechny tagy ze všech systému jsou nyní na jednom místě, jsme schopní sledovat kompletní online cestu jednoho uživatele a vyhodnotit, jaké kanály jej oslovily. Snáze tak rozdělíme prostředky mezi všechny online kanály.“

Via BizReport