Studie: Google používají hlavně chytří a bohatí lidé

Reklamní agentura Chitika má na svědomí studii, která tvrdí, že lidé používající vyhledávač Google žijí především ve státech, který hlásí nadprůměrné příjmy a vzdělání svých obyvatel. O relevanci výsledků takové analýzy sice mírně pochybujeme, ale hlásit se to musí.

Pokud jste chytří a bohatí, je velká šance, že používáte Google – stejně jako obyvatelé Utahu, Kalifornie a Massachusetts. Naopak nejméně největší světový vyhledávač používají  v Arkansasu a Západní Virginii. Autor studie, Bradley Strauss, vysvětluje kritikům, že nejde o žádný hloubkový výzkum, ale spíš jen statistiku.

Google dnes podle agentury comScore drží 67 procent vyhledávání ve Spojených státech. Podle Strausse by ale analýza čísel na státní úrovni by mohla pomoci inzerentům lépe zacílit své publikum.

“Pokud chcete prodávat reklamu mladšímu publiku s nižšími příjmy, je lepší se zaměřit na alternativní vyhledávače,” tvrdí analytik. To znamená, že inzerenty žene do náruče Microsoftu. Ten drží s Bingem osmnáctiprocentní podíl na trhu. Dalších jedenáct procent mu navíc přidává k lepšímu Yahoo, které  Bing používá jako svůj primární vyhledávač.

via CNN

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Pozvánka: Jak na PR v digitální éře?

Může být PR v dnešní hektické době přesvědčivé a efektivní? Jak s jeho pomocí získat zákazníky a influencery na svou stranu a kde vzít inspiraci pro svou práci? Navštivte konferenci PR v digitálním světě, která se koná 11. září v Praze, a odpovědi na tyto otázky můžete hledat společně s tiskovými mluvčími, PR profesionály, novináři a dalšími odborníky.