Sociální sítě v mobilu: Apple a Google hlásí remízu

Pokud jde o procento uživatelů, kteří využívají smartphony jednotlivých značek k přístupu do sociálních sítí, vede Google vyrovnaný souboj s Applem, zatímco ostatní zaostávají.

Americká společnost comScore se ve svém průzkumu tentokrát zaměřila na procento uživatelů různých značek smartphonů, kteří skrze svůj přístroj navštěvují sociální sítě. V čele žebříčku vedle sebe s velmi těsným rozdílem stojí výrobci Google (64,9 procenta) a Apple (64,3 procent). Uživatelé Androidu a iPhonu jsou tak mnohem více nakloněni využívání sociálních sítí prostřednictvím svého mobilního zařízení než majitelé Blackberry (50,5 procenta) či smartphonů od dalších výrobců, jak ukazuje nsáledující graf.

Očekávatelný je výrazný rozdíl při srovnání procenta uživatelů, kteří navštěvují sociální sítě prostřednictvím smartphonů a klasických telefonů. Komfort, který v tomto směru nabízejí chytré telefony, vše značně umocňuje – každý druhý majitel smartphonu své zařízení využívá k přístupu na sociální sítě, zatímco u klasických telefonů je to jen každý desátý.

Via Mashable

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Hacker: Co se za hranicemi dozvíte o stavu české reklamy

Dmxeco je jeden z největších veletrhů o digitálním marketingu v Evropě, podle určitých měřítek úplně největší. Koná se v německém Kolíně nad Rýnem a pro 20 tisíc účastníků je veletrh spojený s konferencí zdarma. Zajímavý je tím, že se snaží věnovat celému digitálnímu marketingu, ne jen jeho části. A dělá to po německu - důsledně. A ne vše, co se na takové akci dozvíte, je nutně pozitivní.
Přečtěte si více

Studie: Co o vás prozradí marketérům vaše fotky

Fotky ze života postujeme každý den. Kromě událostí na nich ale zaznamenáváme mnohem víc věcí. Styl oblékání, účesy, auta, vybavení domácnosti nebo řeč těla. Podle vědců by měla novinka pomoci generovat relevantnější obsah, cílenější reklamy a na sociálních sítích hlavně obsah šitý na míru.