Sledovanost videí na Sme.sk roste

To je samozřejmě skvělá zpráva pro samotné Sme.sk, které zveřejnilo i statistiku, jak se sledovanost videí zvyšovala od spuštění tohoto projektu.

Začátek léta roku 2007, kdy projekt poznal světlo světa, se pohybovala návštěvnost okolo 200 tisíc spuštěných videí za měsíc. O 12 měsíců později to už byl skoro trojnásobek a za dalších 12 měsíců, se dostal na dnešní maximum, což bylo přibližně 1 880 000 zhlédnutých videí za měsíc.

sme.sk

Na rekordních červencových číslech letošního roku se významně podílela i videa z tragické události na festivalu Pohoda, která patřila k vůbec nejvyhledávanějším za měsíc červenec. Redakce Sme.sk potvrdila, že právě takové kritické události patří pravidelně k nejsledovanějším. Její zástupci dále uvedli, že na zvýšené sledovanosti se podílí i prolinkování z jiných webů na Slovensku a v zahraničí – konkrétně z České republiky, Maďarska a Polska.

Bohužel Sme.sk nezveřejnilo, kolik uživatelů video zhlédne až do konce – škoda, právě tento faktor je důležitý při prodeji reklamy. Sledovanost nad jeden milión (viz tabulka nahoře) má tento zpravodajský portál od března letošního roku a jeho zástupci počítají s tím, že návštěvnost se do konce letošního roku přehoupne přes dva milióny.