Zápis zadarmo a inzerce v aukci – Seznam změní od dubna Firmy.cz

Do katalogu budou moci firmy vkládat všechny údaje zadarmo. Platit by se mělo jen za speciální nabídky a v aukci půjde vysoutěžit lepší pozice ve výsledcích vyhledávání. Tím ale novinky nekončí.

Po deseti letech nový vzhled, nová speciální microsite a třeba i automatické detekce lokality, díky níž systém ukáže firmy v okolí uživatele. Přibudou filtry, které u on-line prodejců zobrazí pouze ty, u nichž se dá platit kartou nebo mají svá výdejní místa.  “Firmy.cz jsou jednou z našich stěžejních služeb. Posledních několik let nám přináší okolo dvaceti procent našich celkových tržeb.” komentuje změny Pavel Zima. 

firmy

Změny se samozřejmě dotknou i inzerce. Ta bude v novém katalogu postavena na aukci, ve které budou firmy soutěžit v aukci o nejlepší pozice svých speciálních nabídek jak v kategorii, tak ve vyhledávání. Bude stačit nastavit denní limit.

Společnosti, které se dostanou na první tři příčky ve vyhledávání v katalogu budou mít i šanci se dostat do “velkého” vyhledávání  Seznamu. K tomu připravil portál speciální upoutávku na Firmy.cz. “Velmi dlouho jsme ladili algoritmus, který kombinuje relevanci výsledku na zadaný dotaz spolu s tím, jakou pozici si firmy vysoutěžily v denní aukci. Výsledky hledání hlavně musí dávat smysl,” dodává Zima.

Zaplacením inzerce se firma dostává automaticky i na Mapy.cz, jejich speciální nabídka bude označena ve výpisu výsledků hledání na serveru Firmy.cz a zároveň se octnou ve speciálním filtru, který je určen hlavně pro milovníky slev. Akce půjde podle Zimy už na jaře vkládat i přes mobilní aplikaci.

Jak to vypadalo na tiskovce tweetnul výkonný šéf Seznamu Michal Feix.

 

Novinkami Seznam reaguje i na konkurenci. Rozkoukává se tu Yelp a na začátku je třeba portál Službomat. Podle jeho šéfa Vojtěcha Lamberta je katalog Seznamu stále zkostnatělý, protože nutí firmy podepisovat smlouvy.

Seznam i přes to pokračuje v podzimní redesignovací smršti. V listopadu dostal nový kabát videoserver Stream, a novinky se objevily i na Lidé.cz. K tomu v aplikačních obchodech přibyly nové položky s logy služeb Seznamu.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Co se smí a nesmí online? Digitálně (s)právně už ve středu

Někdy ani Wikipedie nestačí. Nechte si poradit od předních českých právníků s internetovým marketingem, publikováním obsahu a elektronickou fakturací. Dozvíte se, jak se úspěšně bránit, zjistíte, na co konkrétně si dát pozor, a získáte sebejistotu v tom, co děláte. A za celý den přitom nedáte víc, než byste běžně dali právníkovi za hodinu…
Přečtěte si více

Infografika: Slevomat za rok 2012 v číslech

Na dnešní tiskové konferenci představil Slevomat výsledky za rok 2012 a plány na tok letošní. V loňském roce Slevomat zvýšil obrat na 758 milionů, celá Slevomat Group pak zvýšila obrat na 2,35 miliard. Slevomat tak rostl o 73%. Největší růst zaznamenaly kategorie zboží a cestování.
Přečtěte si více

SXSW deň druhý: Iron Man, tričká na baterky a budúcnosť porna

Právě probíhající festival South By SouthWest je vrcholnou událostí pro každého alespoň trochu nasáklého čímkoliv digitálním. Každoročně přiláká i řadu lidí z Česka a ze Slovenska, takže si o tom všem můžeme nechat alespoň vyprávět. Pro Tyinternety se letos téhle role zhostila Petra Jankovičová z Triad Advertising a ani druhý den nezůstal tomu prvnímu nic dlužen...