Sdílení se nejvíc vyplatí na Facebooku

Hned dvěma studiím se povedlo v poslední době prokázat, že sdílení na Facebooku je marketingově výhodnější, než přes ostatní kanály. Nejenže na Facebooku sdílení vyvolává více reakcí, ale také zde odkaz má největší hodnotu co do vytvořených prodejů.

První studie se zaměřovala na aktivitu uživatelů, kterou vyvolává odkaz na Facebooku. Přesně řečeno šlo v tomto případě o video, data pochází ze statistik společnosti GoViral. Ta zjistila, že zatímco na tisíc zobrazení tweetu připadalo průměrně 0,75 reakcí (retweet nebo odpověď), na odkaz na Facebooku jich bylo 5,64 (share, like, comment).

Společnost Eventbrite zase analýzou dat zjistila, že zatímco Facebook na každé tlačítko sdílení vyprodukoval v affiliate poplatcích 2,52 dolaru a druhý e-mail 2,34 dolaru, v případě odkazu na sociální síti LinkedIn to bylo pouze 0,9 dolaru a na Twitteru dokonce jen 0,43.

Via BR

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Infografika: Slevomat za rok 2012 v číslech

Na dnešní tiskové konferenci představil Slevomat výsledky za rok 2012 a plány na tok letošní. V loňském roce Slevomat zvýšil obrat na 758 milionů, celá Slevomat Group pak zvýšila obrat na 2,35 miliard. Slevomat tak rostl o 73%. Největší růst zaznamenaly kategorie zboží a cestování.
Přečtěte si více

Prezentace: Mobily pohltí svět

O tom, že se uživatelé přesunují z počítačů k mobilním platformám, se v současnosti hodně mluví. Co si pod tím ale přesně představit, a jaký vliv to bude mít na celý online ekosystém? Tím se zabývá velmi zajímavá prezentace Mobile is eating the world od Benedicta Evanse.