Růst online reklamy letos rekordní, další roky se zpomalí

Podle serveru eMarketer letos čeká online reklamní trh ve Spojených státech rekordní růst 20,2 procenta, který se v následujících letech zpomalí. Stále by se ale měl držet v dvouciferných číslech.

Dvouciferný růst by měl vydržet až do roku 2014. Zatímco letos se očekává, že zadavatelé a inzerenti do online reklamy investují 26 miliard dolarů, v roce 2015 by to měl být skoro dvojnásobek, 49,5 miliardy. Na tomto růstu se má nejvíc podílet vyhledávání a display reklama, z té hlavně bannery a video.

Odhad vývoje trhu online reklamy v USA do roku 2015

Procentuálně čeká největší růst videoreklamu, ta totiž má schopnost spotřebitele nejvíce zaujmout. V absolutních číslech bude nejvíce růst vyhledávání. Z celkového růstu nejvíc profitují Facebook, Microsoft a Google, společnosti, které kromě členství v pomyslném TOP 5 největších amerických prodejců online reklamního prostoru mají na svém kontě také růst výrazně převyšující (v případě Facebooku několikanásobně) celostátní průměr. Yahoo a AOL se sice stále v top 5 drží, dlouhodobě ale svůj podíl na trhu ztrácejí.

Podíl top 5 společností na růstu online reklamy

Via eM

Total
0
Shares
Další články
MYIA
Přečtěte si více

Chat přes wifi Myia, vítěz AppParade, bude na Startup Summitu vaším networkingovým agentem

Mobilní aplikace s ženským jménem, která se nejvíce líbila účastníkům AppParade a ve veřejném hlasování ji zvolili jako nejlepší mezi dalšími 17 aplikacemi, se stane vaší společnicí na říjnovém Startup Summitu. Propojí vás se správnými lidmi a jejím prostřednictvím se dozvíte, kde se co důležitého děje.