Pornhub nabízí pozici kreativního ředitele za nápad do mainstreamové reklamy

Patnáct milionů unikátních návštěvníků hlásí statistiky pornoverze YouTube. Majitel, společnost MindGeek, už chce přejít z internetového stínu do mainstreamu, protože prý není za co se stydět. Už loni zkoušeli koupit reklamu během Super Bowlu, ale neprošli přes politiku televize CBS. Pro zakázaný spot se nemohlo stát nic lepšího. Reklama se tím udělala sama a zadarmo. 

Ještě dříve se mezi mainstreamové služby zkoušeli dostat pomocí svého Insights blog, kde poskytovali data ohledně chování uživatelů na jejich serverech a jak se mění provoz v závislosti na událostech běžného světa. Takhle se třeba měnil traffic v Denveru v okamžiku, kdy místní fotbalový tým prohrál ve finále.

superbowl_traffic_city2

I přesto takovou publicitu ale klasická média pornografii stále odmítají. Socioložka Chauntelle Anne Tibbals, která se na filmy pro dospělé zaměřuje,  tvrdí, že i tato akce je pro Pornhub jen pokus o získání pozornosti médií, protože musí vědět, že ve velkých mediálních korporacích je pornografie neprůchozí.

Nicméně Pornhub se nevzdává. Marketingový šéf Corey Price má jasný cíl. Pokud mohl uspět Playboy, tak musí být šance i pro ně. A jde na to postupně. Brazzers, další značka skupiny MindGeek už má třeba vlastní billboard na Times Square. 

Kdo si chce otestovat svou kreativitu a třeba, při troše štěstí, získat zajímavou práci, může zkusit poslat svůj návrh do konce března. Na stránkách pornhubcampaign.tumblr.com najdete detaily.