Pomozte Bruselu pochopit crowdfunding a změňte Evropu

Crowdfunding jako forma podpory podnikání může být zajímavý model i pro Evropskou unii. Právě proto bruselští úředníci organizují veřejnou konzultaci tohoto tématu. A svým názorem může přispět každý občan Unie.

I proto sestavili on-line formulář pro sběr názorů. Dotazník je určen pro různé skupiny zainteresovaných účastníků diskuse a podle toho se každému zájemci otevřou otázky. “Uzávěrka je na konci roku a čím více názorů z praxe bude Evropská komise mít, tím lépe,” tvrdí Dagmar Vránová z odboru inovačního podnikání a investic ministerstva průmyslu. 

Komise má na crowdfunding spadeno, protože i ona vidí, jak se tento systém podpory zajímavých nápadů rozjíždí. Nedávno se spustil i speciální server pro podporu nezávislých mediálních projektů. A kromě velkých globálních serverů existují v každé zemi úspěšné klony jako třeba HitHit nebo Startovač

A jak to vypadá, když se úředníci pustí do analýzy celkem cool scény veřejného financování, si můžete předtím, než připojíte svoje poznatky, projít v následujícím dokumentu.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

IAC 2013: Kam se posunula reklama na (českém) internetu

Internet je stále mobilnější, reklamy cílenější a zákazníci informovanější. A samozřejmě nemůžeme zapomenout na Facebook: ten je stále důležitější. Zapojení sítí do vnímání značky je už taková samozřejmost, že nestačí jen být online nebo rychle reagovat, ale musíte se propojit i s offline světem, konstatovali řečníci Internet Advertising Conference.