Osmý ročník Internet Effectiveness Awards je tady. Posílejte přihlášky

Osmý ročník Internet Effectiveness Awards chce ocenit takové projekty, které opravdu fungují. A to už po osmé.

IEA je už tradiční prestižní soutěž, která oceňuje obchodní a ekonomický přínos webů, B2B systémů, portálů, projektů na sociálních sítích či mobilních aplikacích. Porota sleduje především, jak soutěžící dokáží využít internetu k oslovení svých klientů a zvýšit efektivitu svého byznysu. 

„Chceme oceňovat skutečně funkční internetová řešení, která mají měřitelný výsledek. To nás, myslím, odlišuje od dalších podobných soutěží, které často hodnotí inovativnost nebo originalitu spíše než skutečný dopad na byznys. Protože u IEA rozhoduje efektivita řešení, mohou spolu klidně soupeřit malé i velké projekty,” říká k soutěži Michal Kříž, prezident Asociace.biz a zakladatel agentury Dark Side.

Zájemci se mohou přihlásit už dnes s tím, že uzávěrka bude 17. ledna. Přihlásit do soutěže se může hlásit kdokoliv, kdo vyvinul nebo provozuje kreativní softwarové řešení na internetu s datem vzniku 2012 nebo 2013. U těch starších řešení je potřeba, aby ve sledovaných letech proběhla výrazná inovace. Slavnostní vyhlášení vítězů se uskuteční v 2. polovině března 2014 v Praze.

Letos se vyhlašuje devět kategorií. „Snažili jsme se kategorie oproti minulým ročníkům zjednodušit. Zároveň jsme ale, na základě ohlasů od veřejnosti, přidali i kategorii nejlepší e-shop,” upřesňuje Kříž.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Liga na ochranu internetu přichází, oficiálně od čtvrtka

Už tento týden, ve čtvrtek 19. července, začne fungovat ambiciózní projekt Internet Defense League. Jeho cílem je propojit velké i malé weby a jejich návštěvníky do jedné velké sítě, skrze níž bude možné v případě nouze vyslat signál a vydat se do boje za svobodu internetu. A co víc, otevřená inspirace Batmanem a internetovými memy nadchne každého geeka.
Přečtěte si více

Jak se daří českým -matům

Automotomat, Realitymat, Půjčkomat, Tarifomat... To je jen několik ze široké nabídky internetových služeb, které si v posledních dvou letech od příchodu Slevomatu přisvojily koncovku -mat. Založily tak specifickou skupinu firem, které z marketingového hlediska vsadily právě na tuto kartu. Jak se jim sázka s odstupem času vyplatila?