Odkládání placení Čechy baví: Twisto před Vánoci narostlo čtyřikrát

Češi prostě chtějí povinnosti převést na jindy. A když toho startupy využijí, tak se daří. O projektu Twisto už jsme psali několikrát. Služba, která na platbu zákazníků e-shopům jde trošku jinak, to během vánočního období rozjela. V listopadu a prosinci narostla v porovnání s říjnem o 400 procent.

Češi prostě chtějí povinnosti převést na jindy. A když toho startupy využijí, tak se daří. O projektu Twisto už jsme psali několikrát. Služba, která na platbu zákazníků e-shopům jde trošku jinak, to během vánočního období rozjela. V listopadu a prosinci narostla v porovnání s říjnem o 400 procent.

To znamená, že v období od začátku listopadu do konce prosince se čtyřikrát zvýšil objem objednávek. Vedle prostého vánočního šílenství k tomu pomohla kampaň “Vánoce na pohodu” – kdo nakoupil ve vybraných obchodech od 1. listopadu, mohl zaplatit až 15. ledna. A odložené splátky na Čechy fungují. “Za poslední dva měsíce loňského roku internetové obchody prostřednictvím služby Twisto odbavily více než 70 tisíc vánočních dárků,“ říká výkonný ředitel služby Michal Šmída.

Odkládal i každý třetí

Navíc se služba chlubí tím, že spolupracujícím e-shopům pomohla k výraznému nárůstu prodejů, v některých případech i o desítky procent. V některých použili zákazníci k placení Twisto až ve 30 procentech případů. Mezi 15 internetovými obchody, které se do akce zapojily, byly například Zbozomat.cz, Bonami.cz, Urbanstore.cz nebo Feedo.cz, ale i úzce profilované e-shopy jako Snapbacks.cz. Průměrná hodnota objednávky přes Twisto se ve sledovaném období v některých e-shopech zvýšila až o 20 procent.

Typickým zákazníkem Twista je žena kolem 30 let, z města do 50 tisíc lidí. V celém Česku je přitom podle Asociace pro elektronickou komerci prototypem zákazníka nakupujícího na internetu žena ve věku 25 až 34 let z města s počtem obyvatel vyšším než 100 tisíc.

Twisto.cz jednoduše slibuje odložené platby. Když je zákazník spokojený se zbožím, zaplatí jej do 14 dnů od doručení na účet Twisto.cz. Fixní poplatek za využití služby je 39 korun, tedy ekvivalent dobírky. Služba vychází ze zahraničního modelu Klarna.com, který vznikl v roce 2005 a který nyní spolupracuje s patnácti tisíci e-shopy. Za projektem stojí investoři Enern a Miton, vedou ho pak Michal Šmída a Lukáš Hurych.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Ericsson předpovídá, jak bude vypadat svět médií v roce 2020

V roce 2020 bude na světě zhruba 9 miliard lidí, z nichž více než 8 miliard si bude předplácet mobilní širokopásmové přípojky a až 1,5 miliardy domácností bude vybaveno digitálními televizory. Analogové vysílání se během šesti let stane téměř historií. Díky více než padesáti miliardám zařízení, z nichž ve zhruba patnácti miliardách bude možné spouštět videa, se propojí celá společnost.
Přečtěte si více

Mamutí infografika popisuje mobilní ekosystém Googlu

Tušíte, kolik mobilních služeb, aplikací a dalších produktů provozuje tvůrce nejpoužívanějšího vyhledávače Google? Zkusíte aspoň hádat? Zda jste se trefili můžete překontrolovat v infografice od WordStreamu, která je nejen všechny zmiňuje, ale také k nim poskytuje jejich základní charakteristiky a další informace o nich.
Přečtěte si více

TOP virály týdne: Šťastné a veselé!

Virály ještě jednou před Vánoci. Se špetkou vánoční nálady od Sary X, s nejmasivnější kompilací nejlepších videí letošního roku od Zapatoua a taky s nejlepší neziskovou kampaní, co jsme viděli za hodně dlouhou dobu!