Nudle a pizza – Foodpanda popisuje české dovážkové hity

Muži si objednávají jídlo častěji než ženy a nejoblíbenější pochutina zákazníků Food Pandy je pizza Capricciosa a Quattro Formaggi.

Během deštivého dne si jídlo objednává skoro o třetinu víc lidí než když je hezky. Foodpanda na českém trhu funguje necelé tři měsíce a už svá data zpracovala do krátké infografiky. Zakomponovali do toho i pár informací z ciziny, ale i tak je rázem jasné, jaká jídla mají nejradši v Rusku nebo Jižní Americe.

O svém fungování v Česku toho ale Foodpanda příliš neprozradila. Konkurenční Dáme jídlo svůj rozjezd komentovalo sice po půl roce, ale zase důkladně. Navíc tehdy museli Čechy na novinku teprve naučit. A to jak zákazníky, tak samotné restaurace.

INFOGRAFIKA_FOODPANDA

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

40 procent kliků na mobilní reklamu je omyl nebo podvod

Vyplatí se inzerentům mobilní display reklama? Záleží, jak dobře si umějí spočítat přínosy a vyhodnotit výsledky. Podle dat marketingové platformy Trademob z července tohoto roku jsou čtyři z každých deseti prokliků buď omylem, nebo přímo zfalšované, a zadavatel tak za reklamu platí zbytečně.
Přečtěte si více

TOP virály týdne: Pozitivní inspirace

Někdy se podíváte na video a cítíte v sobě ryzí nadšení, pozitivní energii. Tentokrát tu máme několik takových kandidátů - video věnované projektu Glass od Googlu, dlouhodobého mistra této disciplíny, až hypnoticky skvělý sestřih Best of Web a pár dalších. A pokud jsou vaší pozitivní inspirací krásné ženy, přijdete si na své...