Nova nabízí online reklamu s regionálním cílením

Cílení na lokální úrovni se v online reklamě rozmáhá již delší dobu, CME na situaci reaguje nyní. Jako první přinesl informaci deník E15. Přímo z Novy o projektu nikdo příliš mluvit nechce, šéf internetové divize Daniel Grunt pouze sdělil, že společnost je schopná cílit „až na úroveň měst“.

Přesné datum, kdy začne CME své online prostory pro regionální reklamu nabízet, není zatím známé. První náznaky jsou vidět již nyní, jde ale o poměrně triviální dělení – na stránkách Československé SuperStar se zobrazují odlišné reklamy hlavních sponzorů. Podívejte se na tabulku s garancemi zobrazení a ceníkem:

CME regionální cílení

Má lokální cílení smysl?

Obecně vzato jistě ano, vedle CME se o ně pokouší například finanční skupina PPF s projektem Naše adresa. Otázkou je, zda jde totéž uvažování vztáhnout i na CME, jejíž online projekty na vysokou návštěvnost v regionech neaspirují. Jaký je váš pohled na věc – sdílíte naše pochybnosti, nebo věříte, že CME se svým plánem má šanci na úspěch?

via ČTK, E15, obrázek via PMW