Nekonečný to-do list, no a co? Marissa Mayer má plán jak to zvládnout a uspět

Osmnáct měsíců trůní Marissa Mayer v šéfovském křesle Yahoo. A celkem s jí daří – akcie jsou na dvojnásobku, portál se zaměřil na uživatele s mobilními telefony a v červenci předběhl portál v objemu webového provozu i Google. A to se stalo naposledy v roce 2011.

Recept na úspěch Marissa prozrazuje jen po malých kouskách. Každopádně už má plno fanoušků z řad byznysmenů a nejen jich. Šéf Salesforce Marc Benioff se jí na poslední konferenci Dreamforce narovinu zeptal, jak se to teda dělá, aby člověk všechno stíhal a ještě byl úspěšný.

“Někdo už dříve říkal, že jeho priority jsou bůh, rodina, a Green Bay Packers. Já to mám podobně. Bůh, rodina, Yahoo. Rozdíl je jenom v tom, že nejsem až natolik spirituálně založená a moje rodina je Yahoo,” vysvětlila manažerka. ”

Klíčové ale podle Marissy je jasné nastavení priorit pro každý den. Rozhodnout se předem, co je nejdůležitější. Inspirovala jí k tomu spolužačka ze školy, která si dělala každý den t-do seznamy od toho nejdůležitějšího po to nejbanálnější.

Místo toho, aby byla úplně vynervovaná z toho, že jí tam vždycky zůstane pár věcí, tak byla naopak nadšená, když nikdy nedokončila svůj seznam. “Prostě byla ráda, že nevyplýtvala svůj čas a energii na nedůležité úkoly,” vysvětlila šéfka Yahoo.

V podstatě tak nezáleží na tom, jak má kdo to-do dlouhé, ale na tom, jak s ním dokáže zacházet a jak si ho umí nastavit. To, že člověk  za den nevyřeší pár bodů zespodu seznamu ještě neznamená, že bychom měli hroutit pod stressem.

Spíš možná naopak. “Člověku, který je spokojený a pracuje na něčem, co ho opravdu baví, by měla firma hlavně pomáhat. Stejně jako řeka si totiž najde svou cestu, jak se dobrat k cíli,” tvrdí Mayer.

via Mashable

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Šance týdne: 2FRESH hledá kreativce. Kreativně

Konečně trocha spravedlnosti! Zaměstnanci se můžou přetrhnout, aby získali vysněnou práci a zapůsobili nějakým originálním nápadem - skoro až kampaní, a firmy zatím chrlí jenom furt ty stejné nudné inzeráty. Agentura 2FRESH si ale tentokrát dala práci a napsala vám, vlastně tobě, moc hezký dopis. Čti dál, kreativče...
Přečtěte si více

TOP virály týdne: Wake the f**k up!

Objevování výjimečnosti ve zdánlivě obyčejných věcech je jednou ze základních disciplín marketingu. A že se to tentokrát povedlo. Facebook je výjimečný, Guinness je výjimečný, Obamova předvolební kampaň je výjimečná a nakonec i malá švýcarská vesnička jako je Obermutten může být výjimečná.