Nejpopulárnější technologie v dějinách? Chytré telefony

Desetkrát rychlejší než počítačová revoluce, třikrát rychlejší než sociální sítě, dvakrát rychlejší než internetový boom. To je tempo, jakým lidstvo přechází na nejrychleji adoptovanou technologii v dějinách, na chytré telefony.

Tvrdí to ve svém nejnovějším reportu Flurry, reklamní síť pro mobilní aplikace. Společnost během července zaznamenala užití 640 milionů zařízení na bázi iOS nebo Androidu, přičemž odhaduje, že přes své reklamy v aplikacích je schopna zachytit 90 procent světových uživatelů chytrých telefonů. To znamená, že celkem je aktivních uživatelů chytrých telefonů v současnosti kolem 700 milionů.

Země s nejvíce uživateli chytrých telefonů

Země nejrychleji rostoucí v počtu uživatelů chytrých telefonů

Co do počtu uživatelů v jednotlivých zemích s přehledem vedou USA a Čína, následovány s ohromným odstupem Velkou Británií a dalšími zeměmi. Jenže na rozdíl od Spojených států se počet chytrých telefonů v Číně za poslední rok zečtyřnásobil, a tak již příští rok lze očekávat prvenství této země ohromné nejen rozlohou, ale hlavně počtem potenciálních vlastníků smartphonů. Spojené státy totiž figurují relativně vysoko pokud jde o nasycení trhu, na pátém místě se 78 procenty obyvatel nad 15 let. Velký růst již tedy očekávat nemohou.

Země s největší penetrací chytrých telefonů

Via Flurry

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

TOP virály týdne: Danny Macaskill, Peugeot a BBC

Na Tyinternety se vrátily po pauze memy, virály nesmí chybět samozřejmě také. Tenotkrát s novou parádou od Dannyho Macaskilla, s překvapivě vůbec ne špatnou reklamou na Peugeot, skvělé decentní promo na spuštění BBC Music a na závěr prank s kočičkou
Přečtěte si více

Zakladatelé Googlu, Facebooku financují novou cenu pro vědce zachraňující životy

"Léčit nemoci by mělo mít větší cenu než touchdown," vyjádřil se k příležitosti prvního udělování nových cen pro vědce Breakthrough Prize zakladatel Googlu Sergey Brin. Cílem projektu, který kromě Brina financují i Zuckerberg a Milner, je mimo jiné zajistit, aby ti nejlepší z nejlepších, kteří se věnují vědě zachraňující lidské životy a přicházejí s přelomovými objevy, nezůstali zkrátka ani finančně a byli zviditelněni jako hrdinové.
Přečtěte si více

Teď o vás budou vědět všechno: Facebook a IBM se spojují, aby snáz dosáhli na uživatele reklamou

Reklamní experti dali dohromady marketingové nástroje dvou významných firem, aby značkám nabídli propracovanější cílové skupiny. Firmy Facebook a IBM vytvořily partnerství, kterému lidé jen těžko uniknou. Uživatelům obě firmy slibují relevantnější reklamy, zpráva je to ale hlavně pro marketéry. Ti si totiž můžou zajistit perfektní publikum. A při vymýšlení jeho kritérií si můžou dost vymýšlet.