Mixpanel Education chce být TEDem marketingové analytiky

Mixpanel organizoval akce Office Hours po dobu šesti týdnů a za tu dobu se v krátkých prezentacích vystřídali velmi zajímaví řečníci. Protože původní přednášky byly určeny pro lidi z firmy a jejich známé, rozhodla se společnost umístit videa na svůj web pod speciální sekcí Leasons Learned.

Prozatím je zde videí pět, další by měla přibývat zhruba tempem jednoho videa měsíčně. Tematicky se přednášky, které netrvají déle než 15 až 20 minut, zaměřují na praktické zkušenosti z webové analytiky, o kterých se běžně tolik nemluví, protože vychází z praktických zkušeností specificky zaměřených firem. Podle blogu Mixpanelu jsou nejzajímavější postřehy v nyní přítomných videích tyto:

  • Pomáhají nadstavbové funkce jako smajlíky či vyhledávání s engagementem v mobilní aplikaci?
  • Jak si získat uživatele, které na Facebooku od vaší aplikace odradí dialog se žádostí o potvrzení přístupu k jejich profilu?
  • Co dělat, pokud jsou aktivace na některé platformě podstatně nižší než jinde, a jak odhalit problém?
  • Analytická data ne vždy obsahují všechny důležité informace. Své o tom může vyprávět portál YouTube, který nevysvětlitelný pozitivní výkyv v uživatelské aktivitě v Holandsku osvětlil tím, že venku bylo extrémně špatné počasí.

Přednášky pochází od lidí ze společností Voxer, BranchOut, YouTube, Twitch.tv a Fitbit. Jedno upozornění na závěr, videa se nám nepovedlo přehrát v aktuální verzi prohlížeče Firefox, dost možná narazíte na stejný problém. Naopak ve Chromu vše probíhalo bez problémů, ostatní prohlížeče jsme netestovali.