McDonald’s ve Francii testuje placení přes PayPal

Zákazníci si mohou jídlo objednat přes web nebo pomocí mobilní aplikace a následně si jej vyzvednou na zvolené prodejně u speciální pokladny určené k tomuto účelu. Placení přes PayPal probíhá již během objednání. Testu se účastní celkem 30 francouzských poboček restaurace McDonald’s, která má po světě více než 30 tisíc obchodů.

PayPal tímto způsobem reaguje na nedávné partnerství platebního startupu Square s kavárenskou sítí Starbucks. V rámci tohoto partnerství bude placení kreditními kartami v amerických obchodech Starbucks probíhat přes zařízení poskytované tímto startupem, od podzimu pak bude možné v obchodech platit i pomocí mobilní aplikace. PayPal evidentně nechce v mobilních platbách zůstat pozadu, partnerství s McDonald’s by v tomto ohledu bylo velmi dobrým startem.

Řetězec McDonald’s si od novinky slibuje, že zkrátí fronty v obchodech a zrychlí obsluhu hostů. Zkrácení čekání hostů a jejich rychlejší obsloužení jsou totiž nyní klíčové faktory, skrze něž řetězce mohou dosáhnout zvýšení svých příjmů. McDonald’s v souvislosti s testem uvádí, že pokud se pomocí placení přes PayPal povede zrychlit obsluhu každého hosta o 10 sekund, bude to společnost považovat za úspěch.

V obou případech jde každopádně o zajímavou ukázku toho, jak by v obchodech mohla vypadat blízká budoucnost.

Via Reuters