Marissa Mayer je nezastavitelná – Yahoo bude mít nové logo

Yahoo nesmí být reliktem devadesátých let. Yahoo má být dravým portálem současnosti s důrazem na mobilní služby. Marissa Mayer pokračuje ve své krasojízdě a mění logo.

Nové logo bude odhaleno čtvrtého září – osmnáct let po založení firmy. Mělo by ale zachovat současné purpurové barevné schéma a zůstane i vykřičník.”Během loňského roku jsme našli nový smysl a nový směr pro Yahoo. Chceme proto aby všechno co tu děláme vyjadřovalo naše nadšení pro inovace. A protože se naše společnost teď dynamicky rozvíjí, její logo by se mělo rozvíjet s ní,” vysvětlila na svém blogu šéfka marketingu Kathy Savitt.

Aby se pořádně rozproudil internetový cvrkot, bude firma následujících třicet dní každý den měnit logo na své titulní stránce. Navíc všechny možné variace budou také prezentovány na Twitterovém účtu portálu (#dailylogo). A vzhledem k tomu, že jsme ve věku videa, tak nesmí chybět fešácké pohyblivé obrázky.

Kolik celá akce s logem bude stát se Kathy Savitt, ale její šéfová Marrisa Mayer dokazuje, že na korunu opravdu nehledí. Za rok a kousek ve funkci už dokázala jen za akvizice nadějných firem utratit víc než miliardu dolarů.

via CNN

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Nová WTF kampaň od W+K: SuperImportantTest

To, co baští kreativci ve Wieden + Kennedy, chceme taky. Jejich Old Spice Guy proboural hranice v tom, kolik může značka vlastně vyprodukovat obsahu a jak může komunikovat s influencery i obyčejnými uživateli na sociálních sítích. Pak udělali z vlka marketingového ředitele, mobilního operátora propagují skrz poníky, z Facebooku udělali židli a teď řeší Oreo. A jak líp, než další WTF absurditou.