Live stream: Digital Briefing 2013 aneb Online & Mobile Trends 2013

Podívejte se s námi na live streaming z akce Digital Briefing 2013 s Janem Řežábem, Davidem Wernerem z McDonald’s, Michalem Pastierem, nebo Matějem Novákem.

Na konferenci vystoupí řada zajímavých řečníků. Například Jan Řežáb, CEO Social Bakers odřekl kvůli této konferenci účast na podobné akci v Abu Dabí, nedávno se setkal s Markem Zuckerbergem, co mu řekl? Proč změnil Facebook algoritmus a funguje ještě pro značky a firmy? Marketingový ředitel McDonald’s David Werner představí nejlepší mobilní aplikaci roku 2012. Michal Pastier, kreativní ředitel Zaraguza Digital, která je skokanem roku na světovém trhu (Facebook ji zařadil mezi 20 nejkreativ­nějších agentur na světě) a nejlépe hodnocený řečník konference Marketing & Sales, představí nové případové studie – spojení kreativity a Digitalu.

Jiří Maier, Brand Manager Nescafé Dolce Gusto ukáže zcela novou koncepci online věrnostního programu a další zcela konkrétní témata. Matěj Novák, matador českého výkonnostního internetu představí zcela nový systém efektivity online reklamy. Brand Manager IBM CEE Viktor Laštovka představí studii jak myslí marketéři na světových trzích.

Konference si dále klade za úkol zodpovědět jaké novinky pro příští rok přináší Facebook a Google. Jak nově v digitálních kanálech používat KPI’s. Jaké nové a efektivnější obchodní modely nabízí internetové servery. Jak se bude měnit penetrace a využití internetu & mobilů. Organizátoři slibují navíc nadstandardní prostor pro otázky a networking.

Akce je určena jak pro odborníky, tak pro marketéry, šéfy značek, podnikatele a kohokoliv, koho zajímají nové směry v komunikaci. Konferenci pořádá časopis DIREKT a agentura Dark Side, akce volně navazuje na dny iDirektu předchozích let.

Více informací na digitalbriefing.cz

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Google spustil stránku, která poradí majitelům napadených webů

Stát se obětí hackerského útoku může dnes v podstatě kdokoliv, výjimečné navíc není ani to, že se oběť o infiltrování své stránky nemusí zdaleka hned dozvědět. Oproti tomu Google při svém indexování podezřelé prvky často zachytí a může na ně upozornit nejen uživatele, ale i majitele stránek. Jako další pomoc pak Google včera pro majitele webů spustil speciální web věnovaný prevenci a nápravě hackerských útoků.