Lidé ve středním věku sledují víc online videa než ostatní

Takzvaná generace X, tedy lidé ve věku od 31 do 46 let, sleduje podle aktuálního průzkumu eMarketeru více než ostatní demografické skupiny nejen televizi, ale spolu s ní už i online video.

Generace X narozená v rozmezí let 1965 až 1980 je první generací, která v relativně mladém věku přišla do styku s novými digitálními technologiemi. Zažila posun od kazet přes CD a DVD k iTunes a YouTube, od rádia a televize k internetu. To se pravděpodobně projevilo na její konzumaci médií, která je jak u televize, tak online videa vyšší než u ostatních demografických skupin. Kromě toho jsou její příslušníci skoro všichni online, z velké části také používají sociální sítě a nezanedbatelně i mobilní internet.

Digitální média v podání generace X podle eMarketeru

Příslušníci generace X nakupují online, váží si doporučení rodiny, přátel a známých a před nákupem produktu si o něm udělají průzkum. Tyto všechny faktory je činí vhodnou skupinou pro oslovení relevantními sděleními pomocí mixu televizního, online a mobilního marketingu.

Via eMarketer

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Prezentace: Mobily pohltí svět

O tom, že se uživatelé přesunují z počítačů k mobilním platformám, se v současnosti hodně mluví. Co si pod tím ale přesně představit, a jaký vliv to bude mít na celý online ekosystém? Tím se zabývá velmi zajímavá prezentace Mobile is eating the world od Benedicta Evanse.
Přečtěte si více

Minecraft pomůže OSN přetvářet skutečný svět

Počítačové hry mnozí považují za ztrátu času. Pro některé z nich to možná platí, jiné však dokázaly rozvést svůj potenciál a dosáhnout tak praktických a využitelných rozměrů. Jednou z nich je Minecraft. Ten nyní poslouží jako nástroj, s jehož pomocí mohou obyvatelé chudých oblastí vyjádřit své představy o tom, jak by se mělo vyvíjet jejich prostředí.