Inspirace: nové microsite, hry a interaktivní filmy

Burger King redesignoval a spustil nový web. Místo tradičního menu si content můžete namíchat podle vlastní chuti – přesně v duchu hlavního claimu: „Have it your way“. Vynikající nápad, solidní zpracování.

Burger King

Agentura Substance připravila pro cestovní agenturu Travel Oregon speciální cyklistický web Ride Oregon. Očekávátelný obsah (tipy na výlety, cyklotrasy, cykloeventy, mapy s občerstvením a doplňkovými službami) je v opravdu hezkém, funkčním a úžasně přehledném kabátku.

Travel Oregon

Gatorade oslavil vstup Michaela Jordana do baskatebalové síně slávy spuštěním speciální Facebookové aplikace, která hledá Michaelův nejlepší basketbalový okamžik. Jeden z hlasujících navíc vyhraje výlet pro dva na slavnostní uvedení do síně slávy. Aplikaci vytvořili v agentuře Wildfire.

Gatorade a Michael Jordan

Agentura Wieden+Kennedy připravila pro Old Spice speciální microsite Residue Is Evil.com (tedy něco jako „zbytky jsou zlo“), která je součástí kampaně na nový Old Spice Ever Clear (tedy „beze zbytků“). Microsite se dá při nejlepší vůli označit jako pekelná.

Old Spice

Red Bull spustil novou herní microsite Red Bull Soapbox Racer. Parádní plně customizovatelná (můžete si navrhovat vlastní vozítka, vlastní avatary i vlastní tratě) závodní flashovka má pomoci promovat „soap box“ závody (tedy sjezd na vlastním vozítku z kopce dolů), které se budou konat po celé Evropě. Jestli máte chuť na hraní, doporučujeme ještě loňskou flashovku Red Bull Flugtag Flight Lab, která se zaslouženě dostala mezi 30 nejlepších microsite roku 2008 podle iFoundries.com.

Red Bull

Brazilská agentura Almap BBDO natočila pro Volkswagen interaktivní webový snímek, který má odpromovat jízdní vlastnosti nového modelu Volkswagen EOS. Víc takových! Pro zájemce odkaz i na „making of“ video.

Volkswagen