Infografika: O čem lidé přemýšlejí, když nakupují online

Infografika vychází z průzkumu, který mezi 500 osobami nakupujícími online provedla agentura pro průzkum trhu Lab42. Vzorek to sice není velký a pravděpodobně je také zkreslený výběrem publika (lidí nakupujících online), přesto ale ukazuje některé zajímavé trendy a preference. Například to, že podle poloviny dotázaných se s přítomností obchodníka na sociálních sítích zlepšuje kvalita jeho péče o zákazníky. A 45 procent nakupujících si přes web koupí i zboží, které by se osobně pořídit ostýchali.

Doprava zboží zdarma zvýší pravděpodobnost nákupu u 96 procent dotázaných a 79 procent jich dopravu zdarma ocení víc než slevu. U 9 z 10 dotázaných pak pravděpodobnost jejich nákupu zvýší i to, pokud mají slíbenou možnost nákup zdarma vrátit. Velký vliv na uskutečnění nákupu měla také pozitivní hodnocení dalších nakupujících. I proto by v žádném internetovém obchodě neměla chybět možnost uživatelské komentáře vkládat. Ačkoliv možnost vrátit zboží zdarma byla velmi populární, 62 procent uživatelů nakoupené předměty vrací jen výjimečně.

Infografika: Proč lidé nakupují online

Via Lab42