Infografika: Kolik času trávíme před obrazovkami?

Zkoušeli jste si někdy sečíst, kolik času během dne strávíte před obrazovkou, ať už kteréhokoliv typu? Jakou část vašeho dne zaberou denně televize, počítač, notebook, chytrý telefon a tablet? PGI.com zjistilo, že průměrný Američan má obrazovku jako svého společníka asi 12 hodin denně.

Přes pět hodin denně sedí u stolního počítače nebo laptopu, přes čtyři hodiny u televize, přes dvě hodiny tráví hraním s chytrým telefonem nebo tabletem a pár desítek minut u jiných obrazovek. To není rozpis denního programu nějakého geeka. Taková je pravidelná dávka času stráveného u obrazovek různých typů, kterou denně vstřebává průměrný Američan. Alespoň podle infografiky od PGI.com.

Nemůžeme mluvit za vás, u nás samotných nám ale nepřijde, že bychom se výrazně lišili. Snad jen místo té televize, která nás kromě nějakého toho sportovního přenosu moc nebaví, věnujeme více času ostatním typům obrazovek. Stále to ale je hodně, a nikdy nás nenapadlo čas věnovaný různým obrazovkám sečíst, abychom dostali celkový obrázek. Možná začneme víc chodit ven…

Přes 12 hodin denně před obrazovkou opravdu není málo. Co po tuto dobu lidé dělají? Podle infografiky více než polovinu oněch 12 hodin tráví nějakou formou zábavy. Ať už jde o sledování televize, sociální sítě, sledování online videa, čtení nebo hraní, všechny tyto činnosti rozhodně do kategorie zábavy zařadit lze. A to i přesto, že některé z nich mohou mít i produktivní přesah (novinář sleduje zprávy nejen jako zábavu, ale i proto, aby se lépe orientoval, vývojář hraje hry konkurence, aby se inspiroval a mohl srovnávat s vlastními produkty, ap.).

Infografika ale nemá jen připomínat, kolik času věnujeme svým elektronickým miláčkům. Dokonce to asi ani není její hlavní cíl. Tím je ukázat marketérům, kde si hledat svoje publikum, a čím se toto publikum během celého dne zabývá. Budeme-li z ní vycházet, není radno podceňovat sociální sítě, protože jde o nejčastější online aktivitu většiny lidí. Podobně je třeba počítat i s mobilními přístroji, které si také ukrajují svůj nezanedbatelný podíl času uživatelů. Ten navíc velmi rychle roste. Více už samotná infografika:

PGI_SCREEN_FIENDS

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Google spustil stránku, která poradí majitelům napadených webů

Stát se obětí hackerského útoku může dnes v podstatě kdokoliv, výjimečné navíc není ani to, že se oběť o infiltrování své stránky nemusí zdaleka hned dozvědět. Oproti tomu Google při svém indexování podezřelé prvky často zachytí a může na ně upozornit nejen uživatele, ale i majitele stránek. Jako další pomoc pak Google včera pro majitele webů spustil speciální web věnovaný prevenci a nápravě hackerských útoků.
Přečtěte si více

Kdy se mobilní reklama stane vážným soupeřem pro ostatní?

Mobilní reklamě se ve světě zdánlivě daří, roste dvouciferně a největší technologičtí hráči již nyní intenzivně investují do její zářné budoucnosti. A přes to všechno jsou výnosy z mobilní reklamy jen minimální a ani zdaleka nedosahují potenciálu, který by se s ohledem na množství času stráveného na mobilním webu dal očekávat.