Infografika: Kdy jako značka přispívat na sociální sítě

Agentura ArgyleSocial zanalyzovala část účtů svých klientů na sociálních sítích a přišla tak s poměrně přesvědčivou studií na téma, kdy je ideální odesílat příspěvky. Výsledky přehledně vtělila do infografiky.

Celkem bylo analyzováno na 250 tisíc příspěvků a 5 milionů prokliků, z čehož se ArgyleSocial povedlo izolovat ideální časy pro příspevky na Facebooku a Twitteru v kategoriích B2B i B2C. Zatímco v kategorii B2B se všebecně jeví jako vhodnější pracovní dny, v kategorii B2C spíše víkendy. Existují ale významné rozdíly v použití mezi Twiterem a Facebookem, Twitter je výhodnější jako B2B nástroj, Facebook lépe plní funkci B2C. Tolik na úvod a nyní již slíbená infografika (kliknutím zobrazíte v celé velikosti v novém okně):

Infografika ArgyleSocial

Via ST

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Týden v našem koši. Co jste si na Těch internetech nepřečetli

Sociální síť pro majitele WiFi, česká hvězda na Google+, objímání domů. Každý týden nám v e-mailu přistane řada zpráv, které nám připadají příliš šílené, nestihneme je zveřejnit v návalu jiné práce, zapomeneme na ně, nemáme na ně náladu nebo z jiného důvodu nikdy nespatří naši homepage. U některých je to ale vlastně docela škoda, a tak jsme se vám je rozhodli přinášet v rámci pátečního úklidu e-mailové schránky.