Infografika: Jak si při prodeji přes internet získat důvěru

Jak se na internetu zařadit mezi ty obchodníky, kteří si u (právem) podezřívavých spotřebitelů dokáží vysloužit důvěru? To vám poradí dnešní infografika, která pochází z dílny analytické společnosti KISSmetrics.

Prodej na internetu má bezpochyby své výhody i nevýhody. Dobrá cena je pro spotřebitele vyvážena tím, že ne každý obchodník je důvěryhodný a tak je často potřeba být velmi obezřetný, kde je vhodné nakupovat a kde nikoliv. Jak si v tomto prostředí potenciální zákazníky získat a jak jim ukázat, že vy za jejich důvěru stojíte?

Podle KISSmetrics, společnosti orientované na marketingovou analytiku, je třeba začít už ve chvíli, kdy lidé na vaši komerční nabídku poprvé narazí ve formě reklamy. Nejlépe začnete tím, že je v reklamě dostatečně informujete. Třeba o tom, kolik objednávek a zákazníků máte, kdy poskytujete zákaznickou podporu, uvedením kontaktů na vás nebo odkazem na nezávislé hodnocení vaší spolehlivosti či na zmínky o vás v (kvalitních) médiích.

Stejně jako k reklamě je důležité přistupovat s náležitou péčí také k tomu, co návštěvník najde přímo na vaší vlastní webové stránce. Uživatelská hodnocení produktů jsou důvěryhodnější, pokud obsahují fotografie, nic neztratíte ani vložením tweetu či příspěvku z Facebooku, které mohou web udělat zajímavějším.

Opět by nemělo být složité najít kontaktní údaje, stejně tak by snadno dostupné měly být všechny dokumenty obsahující obchodní a další podmínky (reklamační řád, zásady zpracování údajů ap.). Na důvěryhodnosti vám přidá i to, pokud na stránkách budou medailonky vás a vašich zaměstnanců, nejlépe taktéž s fotografiemi.

Více informací najdete přímo v infografice:

how-get-customers-trust-exommerce-business

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Infografika: Abeceda osobní značky

Mít vypracovanou svoji osobní značku se rozhodně hodí, už jen proto, že snadněji seženete někoho, kdo vám bude chtít platit za práci. Dosáhnout dobré osobní značky ale v praxi dá pořádný kus práce. Dnešní infografika vám poradí co dělat, abyste šli svému štěstí naproti.
Přečtěte si více

SXSW deň tretí: Lenivosť v designe a ako získať tisíce investorov

Pomalu vrcholící festival South By SouthWest je velkolepou událostí pro každého alespoň trochu nasáklého čímkoliv digitálním. Každoročně přiláká i řadu lidí z Česka a ze Slovenska, takže si o tom všem můžeme nechat alespoň vyprávět, tweetovat a blogovat. Pro Tyinternety se letos téhle role zhostila Petra Jankovičová z Triad Advertising a vytrvale dokazuje, že na SXSW je každý den fascinující úplně jinak...