Prodej na internetu má bezpochyby své výhody i nevýhody. Dobrá cena je pro spotřebitele vyvážena tím, že ne každý obchodník je důvěryhodný a tak je často potřeba být velmi obezřetný, kde je vhodné nakupovat a kde nikoliv. Jak si v tomto prostředí potenciální zákazníky získat a jak jim ukázat, že vy za jejich důvěru stojíte?
Podle KISSmetrics, společnosti orientované na marketingovou analytiku, je třeba začít už ve chvíli, kdy lidé na vaši komerční nabídku poprvé narazí ve formě reklamy. Nejlépe začnete tím, že je v reklamě dostatečně informujete. Třeba o tom, kolik objednávek a zákazníků máte, kdy poskytujete zákaznickou podporu, uvedením kontaktů na vás nebo odkazem na nezávislé hodnocení vaší spolehlivosti či na zmínky o vás v (kvalitních) médiích.
Stejně jako k reklamě je důležité přistupovat s náležitou péčí také k tomu, co návštěvník najde přímo na vaší vlastní webové stránce. Uživatelská hodnocení produktů jsou důvěryhodnější, pokud obsahují fotografie, nic neztratíte ani vložením tweetu či příspěvku z Facebooku, které mohou web udělat zajímavějším.
Opět by nemělo být složité najít kontaktní údaje, stejně tak by snadno dostupné měly být všechny dokumenty obsahující obchodní a další podmínky (reklamační řád, zásady zpracování údajů ap.). Na důvěryhodnosti vám přidá i to, pokud na stránkách budou medailonky vás a vašich zaměstnanců, nejlépe taktéž s fotografiemi.
Více informací najdete přímo v infografice: