Infografika: Jak a proč pečovat o zákazníka na sociálních sítích

Jestli jsou v některém segmentu sociální média skutečně silná, pak jde o oblast péče o zákazníky. Proč se totuto oblastí zabývat, jak na to a jak si firmy v současnosti vedou, tím se zabývá nabitá infografika od Sentiment Metrics.

Kolik stojí špatná zákaznická péče? Britské firmy podle jednoho měření vyjde ročně na 12 miliard britských liber To není úplně málo, a ukazuje to, že péče o zákazníky rozhodně je velmi důležitou oblastí, kterou není radno zanedbávat.

Infografika od Sentiment Metrics je v tomto ohledu skvělým zdrojem informací, které se váží k zákaznické péči přes sociální média. Jak jsme nedávno psali, uživatelé očekávají od komunikace společností na sociálních médiích především rychlost. A to i přesto, že tomu nenahrává panující situace, kdy jen zlomek společností reaguje na všechny dotazy a dostatečně rychle.

Infografika se tématem sociální zákaznické péče zabývá velmi obšírně. Obsahuje návod, jak v 10 krocích zorganizovat efektivní zákaznickou péči přes sociální média. Kromě něj ale nabízí i několik statistik, poukazujících na to, proč má smysl se tímto tématem zabývat. Pokud tedy kvalita zákaznické péče je to, s čím se vaše společnost v současnosti potýká, tenhle zdroj informací vám rozhodně přijde vhod.

Via SB

Total
0
Shares
Další články