Hřbitov produktů a služeb, které Google zabil

Znáte Killed by Google? Jde vlastně o jakýsi online hřbitov aplikací a služeb, které Google pohřbil. Minimalisticky pojatý web krásně a přehledně ukazuje, co všechno v posledních letech Google zařízl.

Google je technologický gigant, který chrlí velké množství produktů a služeb. Některé patří mezi revoluční počiny, bez kterých si nedokážeme představit svůj každodenní život. Jiné se neuchytily a skončily v propadlišti dějin, aniž by je kdokoliv postrádal. Existují také projekty, které Google doslova pohřbil zaživa (viz Hudba Google Play). Řadu produktů Google nahradil jiným řešením (někdy ne úplně lepším), v dalších případech se rozhodl vydat jiným směrem.

Cody Ogden, autor projektu, mapuje historii zabitých produktů Googlu za posledních 14 let a v současné době opečovává více než 200 „hrobů“. Jeho iniciativy a záslužné práce si všimli i v Googlu, kde se rozhodli, že by se jim takový šikovný hrobník vlastně hodil. Cody se samozřejmě na Twitteru pochlubil svým fanouškům, že dostal nabídku ke spolupráci, ale pravděpodobně z toho nic nevzešlo.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

TOP virály týdne: Jimmy Fallon, Coca-Cola a Three!

Dnešní výběr je našlápnutý k prasknutí! Jimmy Fallon zpívá s Justinem Timberlakem a tančí s Willem Smithem, Coca-Cola vymyslela ultimátní Social Media Guard a Three (pamatujete na poníky?!) je zpátky s novou šíleností! A hlavně - příší týden je Viral Fest a MEME Fest!
Přečtěte si více

Videoinfografika odhaluje zajímavé statistiky o YouTube

Není pochyb o tom, že videomarketing se s rozvojem internetu stal jedním z nejúčinnějších marketingových nástrojů. Důležité ovšem je mít to správné publikum, a na to zase potřebujete místo, kde jej můžete oslovit. A přesně takovým místem je YouTube, kde 800 milionů uživatelů denně zhlédne přes 4 miliardy videí.