Hráči sociálních her za virtuální peníze ochotni pomoci s marketingem

Podle studie comScore provedené na 799 hráčích sociálních her, z nichž více než polovina hrála každý den, je 53% z nich ochotno shlédnout video, vyplnit dotazník či jinak pomoci s firemním marketingovým snažením výměnou za hromádku virtuálních mincí či štůsek virtuálních bankovek.

Nejochotnější byla v tomto směru skupina od 25 do 34 let, kde šlo o celé tři čtvrtiny dotázaných. Totiž, na první pohled byly nejochotnější hráčky – 97% účastnivších se žen uvedlo, že virtuální měnu jsou ochotny získávat buď vyhráváním, či participováním na marketingových akcích. Na druhý pohled ovšem není jasné, pro kolik z nich je to pouze vyhrávání, prameny toto číslo neuvádí (studie dosud nebyla publikována, jsou k dispozici pouze některé údaje z ní). Jisté je, že pouze každá desátá dotázaná si někdy virtuální měnu koupila za reálné peníze.

Dále se zjistilo, že pro 30% hráčů sociálních her je nakupování virtuální měny za “hotové” nepřijatelné, ať už kvůli vnitřním zásadám, či životní situaci. Právě u této skupiny je naděje na úspěch nabídek virtuální-peníze-za-marketing nejvyšší.

Via BizReport

 

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Google spustil stránku, která poradí majitelům napadených webů

Stát se obětí hackerského útoku může dnes v podstatě kdokoliv, výjimečné navíc není ani to, že se oběť o infiltrování své stránky nemusí zdaleka hned dozvědět. Oproti tomu Google při svém indexování podezřelé prvky často zachytí a může na ně upozornit nejen uživatele, ale i majitele stránek. Jako další pomoc pak Google včera pro majitele webů spustil speciální web věnovaný prevenci a nápravě hackerských útoků.