Heureka zve na první ročník akce ShopRoku Meeting 2012

Ve čtvrtek 13. září se koná první ročník konference ShopRoku Meeting. Protože se nejedná o klasickou konferenci, ale o sérii interaktivních seminářů, uskuteční se v netradičních prostorách Staré čistírny odpadních vod v Praze 6 – Bubenči. Bude zde probíhat série rotujících workshopů na témata z e-commerce, platebních metod, uživatelské testování a dalších.

Akci pořádá internetový srovnávač Heureka.cz u příležitosti vyhlášení prestižní ankety mezi e-shopy ShopRoku 2012. Meeting složený z množství oborových seminářů je určen provozovatelům, majitelům a manažerům e-shopů, marketingovým specialistům a obchodníkům, tedy všem, kteří se v oblasti e-commerce aktivně pohybují nebo se o ni zajímají.

Úvodních prezentací se zhostí Aleš Michl, přední ekonom a hlavní Investment Strategy Manager Raiffeisenbank, který představí ekonomiku z nadhledu. Jakub Havrlant, CEO skupiny Allegro Group, odpoví na otázku, v čem jsou výzvy současné e-commerce. Mezi dalšími přednášejícími se objeví také Jiří Hlavenka, zakladatel nákupní galerie Vltava.cz, který přinese ohlédnutí za vývojem e-commerce na českém trhu, či David Špinar, odborník na internetový marketing, který přiblíží maximalizaci obchodní účinnosti e-shopu.

Zajímavá témata představí i další lektoři, např. Tomáš Hodboď (Heureka.cz), který pod drobnohledem rozebere české e-shopy, Jan Svoboda (NetDirect), jenž ve své přednášce poradí, jak správně integrovat informační systém do e-shopu, nebo Michal Janík, který představí efektivní nástroje reklamy pro e-shopy.

Celý meeting bude rozdělen do čtyř přednáškových workshop bloků, ve kterých vystoupí jednotliví lektoři. Po každém bloku bude následovat krátká pauza pro občerstvení a doobsazení jednotlivých přednášek. Veškeré další informace včetně celého programu a seznamu všech účinkujících naleznete na www.shoproku.cz/shoproku-meeting.

Soutěž ShopRoku každoročně pořádá společnost Miton Media, provozovatel nákupního rádce Heureka.cz, který radí při výběru produktů a ověřených obchodů ze všech oblastí nakupování. V loňských ročnících se na předních příčkách umístily mimo jiné Alza.cz, Mall.cz, eProton.cz, Sportisimo, Parfemy-Elnino.cz, Pneumatiky.cz nebo Kosmas.cz. Účast v anketě je pro e-shopy zdarma.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Prezentace: Mobily pohltí svět

O tom, že se uživatelé přesunují z počítačů k mobilním platformám, se v současnosti hodně mluví. Co si pod tím ale přesně představit, a jaký vliv to bude mít na celý online ekosystém? Tím se zabývá velmi zajímavá prezentace Mobile is eating the world od Benedicta Evanse.
Přečtěte si více

Google představil novou školu pro online analytiky

Pokud se chcete naučit analyzovat digitální data, nebo se v tom třeba jen dále zdokonalit, mohlo by pomoci nové vzdělávací centrum od Googlu. Jmenuje se Analytics Academy a v příštích týdnech v něm budou probíhat kurzy zaměřené jak na úplně základní, tak i pokročilejší práci s analytickými nástroji.
Přečtěte si více

TOP virály týdne: Nechte se unést

Fotbal, auta, hudba, chipsy. Každý máme téma, u kterého jde racionální uvažování stranou. V extrémní podobě to ukazuje dost divná reklama na Doritos, na své si ale dnes přijdou i obdivovatelé nejlepšího fotbalisty planety nebo příznivci originálních svatebních videí.