Heureka zve na první ročník akce ShopRoku Meeting 2012

Akci pořádá internetový srovnávač Heureka.cz u příležitosti vyhlášení prestižní ankety mezi e-shopy ShopRoku 2012. Meeting složený z množství oborových seminářů je určen provozovatelům, majitelům a manažerům e-shopů, marketingovým specialistům a obchodníkům, tedy všem, kteří se v oblasti e-commerce aktivně pohybují nebo se o ni zajímají.

Úvodních prezentací se zhostí Aleš Michl, přední ekonom a hlavní Investment Strategy Manager Raiffeisenbank, který představí ekonomiku z nadhledu. Jakub Havrlant, CEO skupiny Allegro Group, odpoví na otázku, v čem jsou výzvy současné e-commerce. Mezi dalšími přednášejícími se objeví také Jiří Hlavenka, zakladatel nákupní galerie Vltava.cz, který přinese ohlédnutí za vývojem e-commerce na českém trhu, či David Špinar, odborník na internetový marketing, který přiblíží maximalizaci obchodní účinnosti e-shopu.

Zajímavá témata představí i další lektoři, např. Tomáš Hodboď (Heureka.cz), který pod drobnohledem rozebere české e-shopy, Jan Svoboda (NetDirect), jenž ve své přednášce poradí, jak správně integrovat informační systém do e-shopu, nebo Michal Janík, který představí efektivní nástroje reklamy pro e-shopy.

Celý meeting bude rozdělen do čtyř přednáškových workshop bloků, ve kterých vystoupí jednotliví lektoři. Po každém bloku bude následovat krátká pauza pro občerstvení a doobsazení jednotlivých přednášek. Veškeré další informace včetně celého programu a seznamu všech účinkujících naleznete na www.shoproku.cz/shoproku-meeting.

Soutěž ShopRoku každoročně pořádá společnost Miton Media, provozovatel nákupního rádce Heureka.cz, který radí při výběru produktů a ověřených obchodů ze všech oblastí nakupování. V loňských ročnících se na předních příčkách umístily mimo jiné Alza.cz, Mall.cz, eProton.cz, Sportisimo, Parfemy-Elnino.cz, Pneumatiky.cz nebo Kosmas.cz. Účast v anketě je pro e-shopy zdarma.