Hangout s Taťánou le Moigne a Josefem Šlerkou už příští úterý

Proč je v Česku důležité mluvit o vzdělávaní? Jakou roli hraje internet na školách? Jak mohou organizace nebo jednotlivci přispět k rozvoji českého vzdělávání? A co v tomto ohledu dělá Google? Pokud vás zajímají odpovědi na tyto a další otázky, můžete si i vy promluvit o vzdělávání s Taťánou le Moigne, Josefem Šlerkou, Simonou Weidnerovou a Lukášem Sedláčkem.

Speciální díl série “Googleři On Air” proběhne v úterý 19. února od 17 do 18 hodin. Živý přenos můžete sledovat jak na Google+ stránce českého Googlu, tak i na jeho YouTube kanálu. A pokud máte k oblasti vzdělávání otázky, neváhejte a pošlete je jako komentář na Google+ stránku.

Na Hangoutu se dozvíte:

– proč se Taťána le Moigne dlouhodobě věnuje vzdělávacím projektům
– jak vidí české školství Josef Šlerka, vedoucí Studia nových médií z Filozofické fakulty UK
– jakým vzdělávacím iniciativám se věnuje Simona Weidnerová, ředitelka ISEA
– jaké aktivity v oblasti podpory internetové gramotnosti plánuje Lukáš Sedláček, ředitel společnosti ELAI

Celou debatu bude moderovat Tomáš Feřtek z neziskové organizace EDUin, která spustila kampaň Česko mluví o vzdělávání. Pro více informací sledujte Google+ stránku českého Googlu.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Ochrana soukromí v mobilních aplikacích podle EU dá firmám pořádně zabrat

Na konci února vydala evropská Pracovní skupina pro ochranu údajů podle článku 29 jedno ze svých pravidelných stanovisek. Stanovisko 2/2013 je ovšem zajímavé tím, že je prvním, které se komplexně zabývá ekosystémem mobilních aplikací. Co z něj vyplývá? Že všem, kdo v tomto ekosystému profesionálně působí, bude pokud jde o soukromí uživatelů v budoucnu pořádně horko.
Přečtěte si více

Infografika: Jak vidí e-shopy rok 2015?

Společnost Acomware připravila průzkum, který proběhl začátkem ledna a celkem se ho zúčastnilo 193 českých e-shopů. Jeho výsledky napovídají, že také v letošním roce je nálada na českém e-commerce trhu velmi pozitivní. Rok 2015 vidí optimisticky téměř všichni prodejci – 90% jich očekává růst, 7% stagnaci a pouhá 3% si myslí, že jejich obrat poklesne.