Google ve vyhledávání zvýrazní články, které jdou do hloubky

Pro ty, kdo se chtějí o vyhledávaném tématu dozvědět víc než jen povrchní informace, označí Google speciální výsledky hledání. Články, které půjdou více do hloubky, totiž získají vlastní sekci na stránce výsledků. Podle největšího vyhledávače je zájem o podrobnější informace poměrně velký.

Se čtením to, zdá se, není tak hrozné, jak se všeobecně tvrdí. Alespoň tomu nasvědčuje statistika Googlu. Podle té 10 procent lidí, kteří vyhledávají v Googlu, nechce jen rychlou a stručnou odpověď, ale hledají do hloubky jdoucí informace.

10 procent vyhledávání není úplně málo, Google se proto rozhodl vyjít těmto uživatelům vstříc. Právě pro ně (a čas od času se mezi “ně” řadí každý z nás) přichází s novou funkcí, která na stránce výsledků podrobněji rozvedený obsah viditelně odliší. V příkladu níže jde o tři články na téma cenzura.

In-depth_articles

Prozatím bude funkce přístupná pro uživatele domény google.com a jen v angličtině. Google slibuje, že kromě velkých a známých médií bude zobrazovat i články z menších blogů a destinací. Pokud publikujete v angličtině, nebo se snad už dopředu chcete připravit na možnost, že by se funkce objevila i pro vyhledávání v češtině, můžete zahrnutí svých článků v nové sekci vyjít vstříc. Google nabízí návod jak na to v rámci své nápovědy, a také ve svém centru pro webmastery.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Videa z La Degustation Online na téma využití online videa

Třetí setkání nad jídlem, internetem a marketingem ze série La Degustation Online dostalo podtitul Budoucnost internetu, aneb video stokrát jinak. Organizátoři se tentokrát více zaměřili na konkrétní ukázky a diváci si mohli poprvé vyslechnout hned tři prezentace. Záznam celého večera (kromě rautu) si nyní můžete pustit také ve formě videa.