Google testuje výsledky z Gmailu ve vyhledávání

Jak by se vám líbilo, kdyby se ve vyhledávání Googlu objevovaly po straně také výsledky z vaší gmailové schránky? Google si nyní právě s touto myšlenkou pohrává a zájemci o její vyzkoušení se mohou hlásit ve velkém.

Databáze Gmailu je podle Sagara Kamdara, ředitele pro product management univerzálního hledání, stejně velká jako celý indexovaný web. Množství dat, která by bylo třeba prohledávat, by se tedy zdvojnásobilo. Na druhou stranu by ale u každého uživatele Google hledal pouze v jeho vlastní gmailové schránce, nikoliv ve všech, takže skutečný rozsah hledání by byl menší.

Přihlásit se k současnému testování funkce můžete zde, Google se nyní údajně chystá Gmail ve výsledcích zprovoznit prvnímu milionu zájemců. Stejně jako u vyhledávání Search Plus Your World i tuto novinku půjde snadno vypnout kliknutím na tlačítko pro zrušení personalizovaných výsledků.

Via Mashable

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Co jsme uplynulý týden hledali a sdíleli: Letec hrdina a HROZIVÉ PROROCTVÍ!

Tentokrát to bylo vážně pestré. Zatímco Twitter ovládl chlapík, který každou hodinu tweetuje aktuální teplotu a vlhkost vzduchu v Dobroníně, na Facebooku nejvíc pozornosti získali českolipští vlci věštící příchod apokalypsy a ve vyhledávání na Seznamu letecký akrobat. Opět jsme nahlédli do internetových zájmů Čechů za minulý týden.
Přečtěte si více

Kupte si dítě se slevou!

U příležitosti Pomněnkového dne, který upozorňuje na ztracené a pohřešované děti, připravila agentura Loosers pro Linku bezpečí e-shop s dětmi a speciální slevové nabídky na slevových serverech. Vybrat si můžete třeba "talentovaného, velmi živého" Roberta, nebo "krásnou, tichou" Terezku. Samozřejmě se slevou.
Přečtěte si více

Infografika: Jak a proč (ne)funguje práce z domova

Jedním z moderních trendů bezpochyby je umožňovat zaměstnancům práci z domova. Takový zaměstnanec je prý produktivnější, spokojenější a ušetří čas i přírodu tím, že se nepřesunuje do kanceláře. Je to ale pravda? Na to se podívala infografika, která do jednoho celku složila data ze zdrojů jako jsou Microsoft či Stanford University.