Google Street View zavádí cestování v čase

Na mnoha místech světa projely automobily Google Street Views ne jednou či dvakrát, ale skutečně mnohokrát. Google se toho rozhodl využít s novinkou, díky níž si virtuální cestovatelé mohou prohlížet nejen nejnovější fotografie, ale úplně všechny, které kdy společnost pořídila.

Ve Spojených státech přišel Google se Street View už v roce 2007 a některými výraznými místy jeho automobily od té doby projížděly i několikrát každý rok. Za tu dobu společnost pořídila mnoho fotografií všech míst, která pravidelně fotí. Nyní se Google rozhodl, že staré fotky využije lépe, než je smazat a navždy o ně přijít.

Namísto toho je umístil na Street View, kde si je nyní může každý návštěvník prohlédnout. Slouží k tomu ikonka hodin v levé horní straně obrazovky na všech stránkách Street View. Po kliknutí na ni si lze zvolit rok, v němž si pořízené fotografie daného místa přejete vidět. Ikonka se ale samozřejmě zobrazí jenom tam, kde má Google k dispozici několik verzí fotografií daného místa.

Novinka je dostupná globálně, společnost ji spustila během včerejška. Inspirací pro ni se staly události ve Fukušimě a na okolním tsunami poničeném pobřěží Japonska před třemi lety. Tehdy se Google rozhodl uspořádat výstavu fotografií před a po této přírodní katastrofě. Od toho byl už jen krůček k nápadu zpřístupnit staré fotky u míst po celém světě.

interstate90_colorado

nyc_freedom_tower_01

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Blog: Pojďme společně (po)hnojit půdu pro startupy

I když jsem za velkou louží, dění na České startup scéně sleduji velmi pozorně a mám skvělé informátory. Někdy to jsou ale věci, o kterých bych radši vědět nechtěl. Delší dobu to ve mě bublá a cítím potřebu se k událostem posledních týdnů vyjádřit. Takže jsem zpět s dalším upřímným názorem od někoho zvenčí na aktuální dění v té naší kotlině.
Přečtěte si více

Top virály ze Super Bowlu

Super Bowl přináší tradičně ty nejvýpravnější reklamy celého roku. Ne náhodou jsou pak reklamy vysílané právě během Super Bowlu mezi těmi vůbec nejsledovanějšími i na Youtube. Super Bowlu se budeme věnovat podrobněji v pátek, ale už teď jsme pro vás vybrali všechny reklamy, které se už stačily vyšplhat přes milion zhlédnutí.
Přečtěte si více

Češi se na webu vrátili k bulváru, pachtění celebrit ve vztazích i v televizi neodolali

Spojte bulvár a televizi a máte jednoznačně zajištěný zájem Čechů. Že to krásně funguje, ukázalo vyhledávání na Seznamu z minulého týdne. Lidi ťukali jak diví rozchod Lucie Borhyové a Hrdličky (jeho jméno už důležité není), aby zjistili, jak to s tím jejich vztahem je. Výrazně mladší přítel, malé dítě, problémy ve vztahu, o to je prostě zájem, a když se na oba můžete večer dívat na jedné televizi, jde o neodolatelný balíček k nezaplacení.