Google připravuje vlastní plugin pro komentáře

Že se Google ve svých nových projektech často inspiruje (nebo alespoň motivuje) Facebookem, na to už jsme si za poslední dobu celkem zvykli. Posledním z takových projektů je podle neoficiálních zpráv plugin pro komentáře.

Na pluginu pro komentování se podle zdroje obeznámeného se situací uvnitř Googlu pilně pracuje, píše to dnes alespoň technologický blog The Next Web. Plugin by měl fungovat podobně jako ten od Facebooku, vydavatelé jej tedy pomocí zařazení speciálního kódu umístí na svůj web. Nepříliš překvapivě bude plugin propojený s ostatními službami Googlu, které společnost  v posledních měsících pracně sjednocovala. Komentáře také budou indexovány do vyhledávání, a co především, uživatelé budou komentovat pod svými uživatelskými účty z Google+.

Podle zpráv, které The Next Web přinesl, by měl plugin být spuštěn v nejbližší době. Situaci tím Google ještě více zkomplikuje specializovaným službám pro komentování jako jsou Disqus a Livefyre. Tyto společnosti totiž nemají masovou a relativně stálou uživatelskou základnu jako Google a Facebook, a tak je možné, že vydavatelé začnou oběma gigantům dávat přednost ještě častěji, než nyní činí u Facebooku. Na druhou stranu, test Royal Pingdom nedávno ukázal, že majoritní nezávislé pluginy jsou všechny rychlejší než plugin pro komentáře od Facebooku, což by v konkurenčním boji mohla být pro malé společnosti výhoda.

Via TNW

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Infografika: Češi a rozvoz jídla

Kdo si u nás nechává dovážet jídlo, spíš muži, nebo ženy? Jsou populárnější obědy, nebo večeře? A jakým způsobem si zákazníci jídlo nejčastěji objednávají? DameJidlo.cz ve spolupráci s předními českými rozvozy Sushitime.cz a Pizza West připravilo infografiku mapující zákaznické chování v rozvozech.